Wednesday, 26 October 2011

Hujan





9 comments:

sepa said...

menari gak ko susun foto nih...!
kalau scroll dari bawahkeatas, nampak cam titik air tuh menjelma dari dalam air.
kalau scroll dari ataskebawah, nampak cam titik air tuh meresap masuk ke dalam air.

.
ko suka air.? :P
.

hanie said...

ohoii..sjk bila ade belog lg ni kak?? tak kabau punnn..

tasekM said...

sepa,
suka.
ko suka...?

:p






hanie,
sejak aku kekasih hati baru.
hehe.



.

Faaein Talip Roy said...

wahh... cantik.. dengan pusaran air tu.. kat mana ni? tasekM?

tasekM said...

faein,
kat depan rumah je beb.
time hujan.

:)




.

Water Lily said...

Gua jeless..gambo lu cantik hahaha..
nak gi menuntut ilmu dengan lu la babe..

tasekM said...

kak lily,
aku pun guna kaedah trial n error je ni kak.

haha.



.

gadisBunga said...

gambo air menitik tik tik tu. mahal kak~

tasekM said...

gbunga,
cuma cuaca time tu gelap... nampak macam aku BnWkan gambar ni eh...?


.