Friday, 28 October 2011

Taman Seribu Bunga: Tahi Ayam



5 comments:

sepa said...

tengkiu tengkiu... ini la bunga taik ayam yg ko cakap dulu tuh... inila bunga taik ayam yg ko nak bg aku tuh... tengkiu tengkiu... :D

Water Lily said...

Berapa harga kamera ko ni? Aku tamabah jelessss nih haha..

Cantik giler,macam pro la ko. Kagum aku. Dah dekat2 Bakri Hafiz Hashim neh hahaha..

tasekM said...

sepa,
gambor first tu mmg aku dedikasi utk ko pun.
dan ada lagi.
nnti aku post n3.






kak lily,
tak sampai 1k pun kak.
aku mengidamkan dslr tapi macam tak mampu je.
tapi yg ni pun dah banyak memberi kebahagiaan utk aku...

:)




.

Faaein Talip Roy said...

gambar ni cantik jugak.. tak yah tunggu dslr.. ada kamera biasa pun boleh jika ada hati nak mengambil gambarnya.. hahaha.. gaya cakap macam bajus aje saya ni.. ;p

tasekM said...

faaein,
tapi kalau guna dslr mmg lagi cantik eh...?
itu mmg tak dapa dinafikan.

:)




.