Saturday, 12 November 2011

Dedikasi Foto: Bunga Untuk 'Bunga-bunga'

Bunga untuk sahabat-bunga saya.

:)



Dedikasi Foto: Untuk Kamu Alis. 'Bunga-bunga' lain aku bagi bunga. Ko aku bagi penyengat. Bulih...? He he.



Dedikasi Foto: Untuk Kamu J.u.l.i.e.



Dedikasi Foto: Untuk Kamu K.h.a.l.i.l.a.



Dedikasi Foto: Untuk Kamu Roslaini.





.

27 comments:

Aku said...

aku pun nak munger...

aku suka cium munger..
munger wangi...

tasekM said...

aku,
ye la.
ye la.

nnti aku bg munger eh...

:)



.

sepa said...

entah kenapa aku minat pd gambo bunga warna kuning tuh... *si bunga ixora...!

Water Lily said...

Mengacam sungguh. Encik AJ balik haju nanti mesti nanges tengok gambo ko nih.

Water Lily said...

typo balik 'baji'

Rindu enrri AJ. Ko agak2 balik haji nanti dia mencarut lagi tak hihihi..

||alis|| said...

munge dan penyegat kan pasangan sehati berdansa. saya hargai. terima kasih kak tas.

oh, sempat tadi tgk pasukan bola tampaq mesia vs vietnam. takde rezeki, takpe, cuba lagik :)

haniaiman said...

LadyD pun nak jugak...yg kaler2 ye..

tasekM said...

sepa,
ko suka kuning kot... :)







kak lily,
err... AJ tu siapa kak...?

:D







alis,
sama2 alis.. :)








hani,
baik dear.
nnti aku cuba cari bunga warna warni eh..

:)


.

Aku said...

Sepa otak kuning...


kakakaka

tasekM said...

aku,
ko otak biru...?

:p

dapat tak gambor belangkas yg aku nak tu..?



.

Aku said...

tak ada...

aku tak ambik...

takut kena tikam dgn ekor belangkas, belengas bontot aku karang...

j.u.l.i.e said...

nk tnya, adakah J.u.l.i.e itu sy? hikhikhikhik...ke org lain?

tasekM said...

aku,
tak pe la kalau gitu...


.

tasekM said...

julie,
ye syg..
awak le tu...

:)




.

j.u.l.i.e said...

hehe..sukanya...tengkiuuu so much..!!! muahhhhh...

tasekM said...

julie,
sama2... muah2.

:)




.

Faaein Talip Roy said...

perghh.. depa dapat bunga..

jeles kut.. hahahaha.. ;p

CiKPuaNLawA said...

saya follow eyh...

suke tengok gambar yang chantek dan chomel...

tasekM said...

faaein,
ko saje la.
kot aku bg gambor taji ayam pun ko nak jeles gak kan...?

:p







cikpuanlawa,
terima kasih.

tunggu gambar utk awak ye...

:)


.

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. orang cakap betul ni..

jeles tau jeles..

hahaha..

asalkan berseni semua cantik di mata..

cuma jangan snap pic tak senonoh aje lah.. hehehe..

tasekM said...

faaein,
hr tu aku amik gambar burung kat tmn rama2.
burung kaler2 cantek tu.
amik punya amik...
sekali.
depa buat benda tak senonnoh.

ko nk tak gambar tu...?

kahkah.

:p


.

Water Lily said...

wah..beersokan Sea sungguh kauuu!

ke mmg ilham tak mari dari langit.

AJ - Abdullahjones.

ko x penah pegi ke blog dia

tasekM said...

kak lily,
ooo... tau... tau...
aku pernah baca.
cuma dah lama tak jenguk.


.

gadisBunga said...

nak munge sundal mlm plisss~ hehe tegkiuuuu~~~


tp nyamuk jgn dilit lak eh? :D

tasekM said...

gbunga,
bunga sundal mlm..?
penderaan kuasa dua tu..

haha.



.

k.h.a.l.i.l.a said...

ehhh.... baru perasan... time kasih tasekM untuk bunge kuning tu. comel sangat ^_^. suka ;)

tasekM said...

khalila,
sama2...

:)


.