Thursday, 3 November 2011

Dedikasi Foto: Untuk Kamu Bact



'Hanya kayu yang memahami kayu......' - Bact.

Kemahen indah bidalan tu eh...?
Kayu untuk kamu Bact.
Kayu terbakor.



Nota:

1. Hanie Sayang sila bersabor.  Jenuh memikior nak bagi gambor apa nih... Gambor cili api bulih..? Keh keh.

2. Kak Lily nak gambar teratai. Saya ingat. Akan cuba diusahakan.

3. Nizam nak gambar rama-rama-yang-masuk-rumah. Ko kalau tak mendera aku tak bulih ke...?.

4. Saya berniat untuk mendedikasi foto untuk semua follower  blog ini. Bukan. Kamu bukan  follower. Kamu sahabat saya.

5. Yang tak  follow  tapi nak  request  gambar pun boleh. Akan saya usahakan untuk kamu.. :)


.

16 comments:

bujal X said...

aku nak gambo kamu tas.

tasekM said...

bujal,
errrr...
errrr...
errrr...
errrr...





sumpah aku gagap.

alaaaaaaa.... mintak la gambor lain bujal!

:)


.

Kehelan said...

Kak Tasek... sy tak follow blog nih, tp sy letak dlm bloglist sy...

kak, nak request... gambar Kak Tasek :)

PUTUBAMBU said...

subhanallahh..!!

cantik2 gambor hang tas..

putu nak request boleh tak..?

nak gambor bunga kiambangTeratai yg kembang atas air/kolam/sungai tu..

boleh tak? susah tak?
hehehe

bact. said...

terima kasih kak

cantik gmabaq tu
walaupon saya "kayu" nak memahami seni gambaq neh.

hahaa

tasekM said...

kehelan,
alaaaa... aku bg gambar lain la eh...?
hehe.






putu,
baik.
baik.

akan aku usahakan.

(terbayang2 dh. lombong mana aku nak terjun nih......?)

haha.






bact,
sama2 bro.

tak pe.
hanya kayu yg memahami kayu...

haha.


.

sepa said...

ada satu lagi permintaan : gambar belah malam.

tasekM said...

sepa,
ok.
aku buh balik nama ko kat senarai sebelah tu...

:)



.

bact. said...

demm
dah jadi supa tredmark la pulak..
hahhaa

haniaiman said...

LadyD nak jugak!..request kat sini buleh?

tasekM said...

bact,
hahaha....

tu nama dia ayat makan diri.
haha.







ladyD,
bulih beb.
yu nk gambar apa...?

:)


.

my360finder said...

kamu memang fotografer yg mempunyai view yang hebat :)

kakak tabik!!
bukan...bukan tabik askar..polis..
tabik fotografer :)

Faaein Talip Roy said...

hanya bact saja mengenal sang kayu..

hahahaha..

nak lagi gambar boleh? hahaha.. rasa tamak tetiba... ;p

tasekM said...

my360finder,
tabik fotografer nak kena 2 tangan, kan...?

haha.







faaein,
boleh...
boleh...

tunggu eh..



.

gadisBunga said...

saya nak gambo err....err....gambo nyamuk? heheheh~

tasekM said...

gbunga,
nyamukkkkkkkk....?

rasa nak cakor lantai mendengarnya.

tak pe.
aku sambut sebagai cabaran.

:)




.