Friday, 4 November 2011

Dedikasi Foto: Untuk Kamu My360finder




Kadang-kadang.
Gambar yang memberi kepuasan itu, subjeknya hanya di sekitar rumah sahaja.
Sehelai daun kering misalnya...

Buat kamu, kekanda My360finder.
Eh! betul ke kakak nih...?
You umur berapa Yang....? (memang tak kan berjawab la soalan ni kan...?)

Hehe.



.

17 comments:

bujal X said...

menunggu giliran aku...


menunggu...

menunggu....

menunggu.........

tasekM said...

bujal,
sabar ye bujal...

:)


.

my360finder said...

aku pasti..
sangat pasti..
kakak itu memang aku..haha
(statement bela diri xnak jwb umur brp..haha)

Tas..u really are a gifted nature capture
this is cool...
thank u adinda :)

sudipVSsenduk said...

seperti hari sebelumnya, speechless...

tasekM said...

my360finder,
aku terasa muda...

(padahal ank dh darjah 3... he he..)






sudip,
aku nk dedicate gambar apa utk ko eh...?
gambor sudip bulih...?

hehe.


.

J@J@ / Bini The Rock said...

walaweyyyhh!!
makin hari makin mengancam gambar2 kat sini..

ini yg ai rasa nak beli Nikon Coolpix L120 jgk ni..!! Tak jadi le nak beli DSLR ...

ngeh3...

tasekM said...

jaja,
beli je beb...
harga pun tak mahal.
tak sampai 1k pun...

tapi kalau ko duit banyak.. beli la dslr.
aku ni miskin.

hehe.


.

sepa said...

i like. :)

haniaiman said...

bila la nak sampai giliran nih..anyway, pics ni cantik lah..

Faaein Talip Roy said...

yes!.. itu yang terbaik.. kadang-kadang mereka tak faham akan 'kegilaan' kita terhadap dunia sekeliling.. ^^,

*selamat hari raya aidil adha tasekM..

gadisBunga said...

saye? saye?

*jalan pusing keliling umah pun boleh tembak banyak benda, kan?

tasekM said...

sepa,
tq bro.






ladyD,
tunggu ye honey... :)






faaein,
selamat hari raya kembali.

ko kampung mana eh..?



.

tasekM said...

gbunga,
betul beb..
tepat sekali.

kdg2 hasilnya lebih baik drpd menembak di tempat lain sbb di sekeliling rumah kita oleh menembak dgn tenang dan tak rasa malu sgt bila nk kena beraksi yang pelik2.

haha.


.

ebru özgün said...

Wonderful!

tasekM said...

ebru,
thank you.

:)



.

Faaein Talip Roy said...

kampung di melaka bro..







eh salah...






sis...







hehehee.. ;p

tasekM said...

faaein,
jauh eh..?

keh keh.



.