Saturday, 5 November 2011

Dedikasi Foto: Untuk Kamu Nizam

Buat kamu Aeron.
*mata ke atas tangan di dada*






Sumpah.
Memang aku ada rasa nak hempuk je rama-rama nih.
Bangsa tak bulih bawak berbincang langsung.
Punya seksa nak menembak.

Oh! Ya.
Kepak terpatah sikit tu bukan aku punya kerja ya.
Aku syak dia terlanggar dinding..!

:D






Salam Aidiladha semua...


.

10 comments:

bact. said...

apasal orang lain dapat rama2 ha?

Water Lily said...

haha..mesti ko tertungiing terguling nak tangkap gambar si cantik ni.

Aku sedang cuba membodek dan merasuah abg ko supaya bagi kamera dia kat aku. Hampeh punya laki!

Xpe nanti aku minta maaf cium2 tgn haha:p

tasekM said...

bact,
sbb dia request gambar rama2 tu beb...

:)






kaka lily,
dia ada kamera sedap eh...?
alaa.... ko guna je kak.
cakap la pinjam.

hehe.




.

my360finder said...

wah!!..cantiknyer..cantiknyer

tas..ko bagi dia ubat pelali er..
aku syak..
bukan tuduh..ahaha..

sepa said...

aku tengok gambar nih sesangat menarik...
tapi aku tak pasti apa aku nampak...
mgkn si Nizam aka Aeron (uweeek!) aka aku nampak cam apa yg aku nampak...!!!

tasekM said...

my360finder,
dia sendiri yg ada macam mabuk2 sikit kak...
aku amik kesempatan la.

haha.






sepa,
dia tak baca kot dedikasi nih...

:)


.

haniaiman said...

bila lah?



bila lah?



adakah?



err..nak!!!!

tasekM said...

hani,
tunggu eh....

:)




.

Faaein Talip Roy said...

orang lain dapat gambar cantik2 ni..

jeles!

jeles!

jeles!

tasekM said...

faaein,
ko nak gambar apa pulak lepas ni beb...?

:)




.