Thursday, 24 November 2011

Lagi-lagi Bunga Tahi Ayam







Photo Dedication: This is for you Ebru.













Ada rasa nak muntah...?

:p



.

10 comments:

Aku said...

Pasal apa ada lalat tonggek kat bunga taik ayam?

bunga taik ayam je pun...

sepa said...

dino, itu lalat sesat tu. sepatutnya, lalat tuh duduk atas buah anggur, kan.?

1,2,3,4,5,6,7,8...ada 82lebih lagi.

tasekM said...

aku,
tu lalat madu la aku syak.
bunga taik ayam ada madu ke hah..?






sepa,
nak tgk jugak ke yg lagi lebih tu...?
muntah kang sepa...

haha.


.

sepa said...

bulih2... aku rasa macam dah ketagih tahi ayam la pulak... :D

ada satu cabaran:

Tajuknya : Bunga Tahi Ayam - the series.

skopnya cam nih : mula2 tanah, pastu benih, anak pokok keluar dari tanah, jadi pakok dewasa, berbunga, layu, mati, pastu dibakar.

jadi macam asainmen hortikultur la pulak... hehehe... :)

haniaiman said...

kuning itu cantik..tapi i allergiii..eeee...

Mr.MIK said...

wow! hebat gambar.

tasekM said...

sepa,
itu mendera namanyaaaaaaa....
tolongggggggggg....

:p






hani,
apsal alergic lak ni yang..? :)







mr.mik,
terima kasih bro..

:)


.

my360finder said...

terbayangkan

mak limah..jalan berlenggang
bawak payung sebab musim hujan
sanggul tinggi
bunga taik ayam ni
cucuk kat sanggul

mak limah mana?
aku pun tak kenal..
tapi mak limah lah

sudipVSsenduk said...

kalau gambo yg cun ni dapat keluorkan bau sekali, aku tabik springgg kat ko...

tasekM said...

my360finder,
kih kih.

macam2 tau ko ni kak.. :)






sudip,
tapi bau dia busuk beb!
rosak blog aku...

haha.



.