Monday, 21 November 2011

Obsesi I: Bunga Gugur

Obses bunga gugur.
Penyakit ke apa nih....?


Dedikasi Foto: Untuk Kamu Honeydear.



.

14 comments:

sepa said...

cun ar gambo nih. i like.

Water Lily said...

wah..mani lajuk entri ko. haha..nanti la aku belek2 lagi. Nak gi kje la..

Water Lily said...

aku obses daun gugur. tapi ko tau la lensa terhad aku tak leh amik gambo seni.

Ah ..art x tak belakang kira bak kata blogger sorang tu. Aku lupa la nama dia.

tasekM said...

sepa,
tq bro.

:)






kak lily,
hanie kot eh... :)


.

bujal X said...

baca entri,

tengok gambar.

aku blur.

tengok entri balik.

oh~~bunga gugur~~aku baca memula bunga telur~~keh keh~~

Aku said...

bunga yang gugur menandakan musim semi. bunga yang gugur bukan hanya dikaitkan dengan kesedihan atau perkosaan jiwa perasaan.

bunga yang gugur dan tertonggeng macam gambar tu laaaagiii banyak maksudnya...

tasekM said...

bujal,
teruk benor monday blues ko eh...?

:p






aku,
apakah maksudnya.
cer citer..
cer citer..

:p



.

Aku said...

bunga tu ngantuk.. nak tido..

keh keh

tasekM said...

aku,
asal tidor gugur...
asal tidor gugur...

jenuh!

haha.



.

PUTUBAMBU said...

cantik!

hanie said...

ai gila ambik gambau langit kak. hahahahaha... smlm siap baring2 kat padang..hahahaha

tasekM said...

putu,
tq beb....







hanie,
aku pun smlm amik gambor langit.
belum baring2 lagi.
baru separa terputor pinggang.

hah.


.

J@J@ / Bini The Rock said...

lawo bunga ni walaupun tertonggeng!

:D

tasekM said...

jaja,
tonggeng itu indah.

keh keh.



.