Friday, 18 November 2011

Sisi Yang Berbeza

Sekuntum bunga yang gugur.
Mungkin nilainya tiada.

Tapi pada aku.
Indahnya damaikan jiwa...


Dedikasi Foto: Untuk Ko Teh





.

13 comments:

Aku said...

Bunga gugur dan layu di pagi jumaat...


sungguh simbolik.

entah apalah agaknya yang berlaku keatas bunga itu malam tadi.

kumbang tu ganas sangat. kesian bunga tu, madunya disedut-sedut sampaikan kering dan lesu...

sepa said...

batu jalan rupe kacang pistachio la pulak... ngap!

itu bunga melur, kan?

sepa said...

Dino, aku agak bunga tuh harum. malam tadi mesti dak hantu2 dah guna buat mandi - tu pasal la habis keringkecut... kakaka

yg_indah said...

jgn mencarut....

tasekM said...

aku,
bunga ni gugur pagi rabu.
ah! kumbang.
mana ada kira mlm ye dak..?

keh keh.






sepa,
bukan melur la sepa.
melur pokok dia kecik je kan...?
yg ni batang pokok dia sepemeluk aku.
pokok mende ntah.






sepa lagi,
barangkali ni bunga harum sundal siang.

keh keh.






indah,
hahaha.... o dhn T tu jauh eh...

:p



.

gadisBunga said...

bunga yg gugur boleh serikan jalan yg kaku....ecewah~

tasekM said...

gbunga,
sgt betul beb...
bunga gugur ni aku amik tepi jalan la nih.
cantek sgt aku rasa...





.

haniaiman said...

untung batu2 tu dihempap bunga yg wangi..

tasekM said...

hani,
tapi bunga tu tak de bau la beb..



.

Faaein Talip Roy said...

wah.. makin mantop la TM..

shoot yang menarik!.. ^^

my360finder said...

ulang apa Faaein taip

mantop!!!!

J@J@ / Bini The Rock said...

aku pun tak terkecuali nak cakap :


MANTOPPP!!
TERBAEEEKKK....

tasekM said...

faaein,
tq beb.
tapi macam biasalah.
nk ngambik gambornya aku tertonggeng2 tepi jalan.
ah! peduliklah.

haha.







my360finder,
tq honey.







jaja,
tq beb.

aku nk tunggu ko punya hasil tembakan dslr baru ko tu.
harus mantop tu..

:)



.