Wednesday, 9 November 2011

Terhempas

Aku memang ada satu penyakit.
Suka menterhempaskan barang.
(menterhempaskan?)

Henfon no.1 hingga no.4.
Semua terhempas.

Paling sadis.
Henfon yang baru aku beli tak sampai seminggu pun mengalami nasib yang sama.
Terhempas di Myden.
Bercerai 3.
Body belah belakang dekat kaki aku.
Bateri sikit lagi nak masuk rak coklat.
Skrin celah kasut kakak yang beratur depan aku masa berbaris nak bayar di kaunter.

Satu perkara lagi yang aku nak bagitau.
Kamera sedap aku ni pun dah merasa terhempas.
Sebab?
Aku tercampak.

Heh!



Berlubang. Akibat terhempas juga...!





.

14 comments:

Faaein Talip Roy said...

bahaya tangan tu...

kena baca doa sebelum nak pegang apa2 tu TM.. hehehe..

tasekM said...

faaein,
apakah doanya beb..?

ko jgn cakap doa qunut.

:p



.

bact. said...

MC tu tah berapa kali terhempas gamaknya
sebab tu effect dia lain macam kan?

Nurr Kasih said...

singgah sini :D

sepa said...

pukul9 22minit 12saat... :)

haniaiman said...

errrkk...boleh la pulak..menterhempaskan tuuu..means tak sengaje kan..

tasekM said...

bact,
kah kah.

ko jgn suka buat tuduhan.. :p






nurr kasih,
terima kasih.

:)






sepa,
pergh.
aku tak fikir pulak org nk tengok waktu pd jam tu...






hani,
ye.
tak sengaja.

tapi.
asiklah tak sengajanya pun.

haha.


.

Faaein Talip Roy said...

cukuplah membaca Bismillah sebelum melakukan apa-apa..

tak perlu doa panjang2 pun tak ape.. hehehe.. tapi kalau dapat hafal doa2 lain lagi bagus.. ^^

tasekM said...

faaein,
baik.
terima kasih kawan.

:)



.

ADILOT!! said...

hehe.kene bedung tgn ni blk.

:p

PUTUBAMBU said...

uish..bahaya tu..asik terhempas jek!

err..aku pun kengkadang sama gak.. hehehe

tasekM said...

dila,
aku syak tak mau juga ler.
haha.






putu,
aku syak ini adalah sejenis penyakit la.

haha.


.

gadisBunga said...

kak tas.






ganas la. hehehe~

tasekM said...

gbunga,
penyakit la aku syak...

haha.


.