Sunday, 25 December 2011

Burung Mandi



Aku fikir.
Bila hujan turun.
Burung ini bertempiaran terbang mencari tempat berteduh.
Rupa-rupanya.
Kemahen seronok mandi hujan.
Sumpah aku ada rasa nak  join.





.

12 comments:

Aku said...

itu burung atau itik serati...
entah-entah tu itik-huduh yang dalam cerita budak2 tu....

tasekM said...

aku,
burung la...
burung huduh.

eh!
bukan.
bukan.

burung merpati.

:p



.

Aku said...

kaki dia rendang sangat... dah macam kaki itik serati huduh tu... ;P

tasekM said...

aku,
kalau gitu la kaki itik...
kategori itik cacat tu.

hehe.





.

sepa said...

apa la ko nih Dino, kaki itik-pun tak kena.

*kaki itik boleh guna utk berenang, rupe mcm sayap, brader... kahkahkah...

Aku said...

Ooo.... sepa, yang kaki berenang tu aku panggil SharkFin... kakaka

Wak Gelas™ said...

nape mak X tangkep sembelih jeee heeee....,, eeeE wak dh dateng nii nk komen komennn...,

tasekM said...

sepa,
tu la tu.
kaki sendiri pun dia tak tau..

eh?

:p







aku,
sharkfin?

ko biar betik...

:p


.

tasekM said...

wak,
aku tak teringin nk mkn burung wak... :)



.

gadisBunga said...

sayas syak dia mandi golek2 dalam lopak air tu kan?

Faaein Talip Roy said...

join sajalah kak..

ko kan cam budak2 jugak..


hahaha.. XD

tasekM said...

gbunga,
tak.
dia mandi macam mandi shower.
siap kepak2 ketiak.






faaein,
hujan renyai2.
kot aku join.
tak basah kot.

haha.


.