Thursday, 1 December 2011

Cerita Dari Gunung I: Kabus

Kalau naik ke Genting.
Tak payahlah nak berbaju tebal macam nak ke UK.
Sumpah.
Walau nampak berkabus.
Tidaklah sesejuk mana.

Aku hanya pakai baju kain cotton  yang nipis.
Walau pun petang itu hujan.
Aku tetap kata: Taklah sesejuk mana....!
(Ke aku yang berkulit biawak...? :p)

Dan bagi yang berbaju tebal ala-ala nak main salji.
Sumpah.
Aku ada rasa nak tergelak...












.

8 comments:

sepa said...

kabel car. kabus. kalau jatuh kat Dino nih, sah2 jd fantasi bunian. :)

*ko tak gigil ke naik kabel kar. :p

hanie said...

ai berlenggeng jek kak... hahahahaha

tasekM said...

sepa,
tak pun...
aku kan tabah.

kah kah.


.

tasekM said...

hanie,
tak pakai baju eh...?
nk tgk.

keh keh.

:p




.

-wos- said...

ko naik cable carrr??
aku yg tengok ni pun gayat..

yer, aku mmng penggayat.

tasekM said...

wos,
aku tak gayat.
cuma aku pening kepala rasa nak muntah.


.

gadisBunga said...

gambo no 2 tu kan, kalau akak crop tinggal kete2 kabel tu je.....pergh. macam muncul dari alam lain wacakaplu...!!!

tasekM said...

gbunga,
ada masa aku malassssssss...
tepek sahaja!

haha.


.