Wednesday, 28 December 2011

Cerita Dunia



Tak tau kenapa.
Bila aku tengok foto ini.
Tiba-tiba aku jadi terlalu banyak berfikir.

Tentang hidup.
Tentang dunia.



.

17 comments:

Aku said...

keh keh keh.... ko dah mula fikir pasal dunia-dunia ek?

tak main lah setakat bulan bintang, kan?


welcome to the world...!

AZANI said...

helmet apollo

jauh ngembara sis...ke bulan ....hi hi

sepa said...

tadi aku tengok ada helmet atas jalan. aku mengelak. aku tengok rear-view mirror. kereta belakang aku pun-mengelak. tapi, mecidis langgar terus... dan...
aku nampak, 100meter dr situ. sorang mamat bawak moto, buat u-turn. tak pakai helmet...

...dan...

aku masuk simpang, tak toleh ke belakang...

.

sudipVSsenduk said...

goreng pon sodap..

tasekM said...

aku,
tak nak.

aku sekadar berfikir.
sekadar.






azani,
bukan helmet aku tu...
siapa punya ntah.








sepa,
helmet tergolek tak pe.
jgn ada kepala sekali yg tregolek.

aku seriau.







sudip,
aku suka.
tapi.
dah lamaaaaa tak makan.


.

Water Lily said...

Aku kalau makan, tidur seminggu. Demam.

yg_indah said...

orang susah biasa mkn pucuk paku ja.

kucingorengemok said...

apasal aku tak subscribe blog ko yang ni dari dulu? aku selalu tertinggal bot...

tasekM said...

kak lily,
lor... sampai gitu kak...?







indah,
tekak aku ni mmg tekak pucuk paku.
tekak org susah la kata...







kog,
ko dh jumpa nih... aku ingat nk kena bubuh gambor makanan banyak sikit la beb.

dedikasi gambor utk ko harus makanan.... ye dok?

:)


.

Faaein Talip Roy said...

kais pagi makan pagi..
kais petang makan petang..

tasekM said...

faaein,
tapi ada juga yg kais pagi makan minggu depan.

huhu.



.

haniaiman said...

beb..
pucuk paku tu?

tasekM said...

hani,
yup.
suka?

aku suka sgt...



.

haniaiman said...

masak lomak buh rebung sedap wooo....

tasekM said...

hani,
buh rebung..?

oh. blom pernah cuba.


.

Mr.MIK said...

ko xpikir pulak pucuk paku tu nti nk masuk perut lak hahahaha....

tasekM said...

bob,
tak.
sbb tu bukan pucuk paku aku..

haha.



.