Monday, 12 December 2011

Delima

Buah yang sangat seksi!







.

17 comments:

Aku said...

berair sungguh biji tu...

ko masukkan dalam peti ais malam tadi ek?

tasekM said...

aku,
haah.

bila keluarkan.
belah.

perghhhhhhh...
menendang!




.

Aku said...

anak lelaki ke pompuan?



yg menendang tu?

tasekM said...

aku,
yg menendang aku.

kah kah.

sedap bebenor delima tu...





.

sepa said...

lain nar rupe delima nih yer.?

*rupe lemon...

cer ko makan lemon plak.? menendang tak.? :p

PUTUBAMBU said...

wahhh...temptingnya!

gambar pun buat aku nak jilat screen jek tas oii

makanan feveret aku ngan arwah apak ni..

tasekM said...

sepa,
aku kalau makan lemon rasa nak pukul orang.

kah kah.






putu,
ko pun suka?
sama la kita kak..


.

Faaein Talip Roy said...

perghh.. delima.. dah lama tak makan?

kak.. ko ada tanam ke pokok delima ni?

||alis|| said...

delima nih kalau sy nak rasa kena tunggu pama naik mekah baru dapat makan... manisssss :)

terbaiklah.

seksi sebab berpeluh? ;P

cer buah2an lain plak?

tasekM said...

faaein,
tak de.
yg ni aku beli je yang...






alis,
baik.
nnti aku cuba amik gambor peluh buah lain plak eh...?

:p


.

Water Lily said...

Buah naga tak de ek?

gadisBunga said...

tempting!

tasekM said...

kak lily,
nnti aku tanya naga bulih tak ambik gambor.

kakaka...

:p








gbunga,
kannnnnn....



.

Wak Gelas™ said...

wak pon sukak tengok foto delima tuuu... eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

tasekM said...

wak,
ada rasa lapar tak..?

:)


.

CiKPuaNLawA said...

saya suka seksi tu...
warna kegemaran saya..

tasekM said...

cikpuanlawa,
sama la kita.

:)


.