Friday, 16 December 2011

Kumbang Dan Bunga

Jika Engkau Kumbang....

Akulah Bunganya.....








Ceeeeeeeeeeeeeeewah......!!!!!!!!

Tetiba rasa nak tersedak.



.

26 comments:

PUTUBAMBU said...

kahkah..!

foto2 mu tas..mmg menggoda!

Aku said...

mana ko jumpa kumbang tu?

mesti nama kumbang tu Abang Ilham, kan?

tasekM said...

putu,
tergoda ke kumbangkah?

:p







aku,
ni kumbang taman botanikal melaka bang.

abang ilham?

ye sangat.

keh keh.



.

Aku said...

apa komen tengah2 malam nih?

tasekM said...

aku,
ni yg komen pukul satu pagi nih... ngape tak tidor?

sakit belakang lagi?





.

sepa said...

kesian aku tgk kumbang&bunga ko tuh.

.
gamgar2 ko marbeles. :)

tasekM said...

sepa,
kena kesian brader...?

:)





.

tasekM said...

sepa,
typo.

*kenapa




.

sepa said...

kesian sebab :

kumbang di tunggul kayu, dan...
bunga menyembah tanah.

:)

Aku said...

Sepa.. apa lagi, kasi puisi sadis yang sedis-sedis sikit...

Water Lily said...

haha..cantekkkkkkkkkkkk!

haniaiman said...

jika aku imegnya, engkolah cameramannya...hola!

tasekM said...

sepa,
aku rasa si kumbang tak perlu kita kasihankan.
dia bahagia di sana.
tunggul kayu tu sebenarnya adalah pagar setaman ros yang cantik2.
aku yakin dia gembira mengulit dan diulit.

cuma...

bunga yang menyembah bumi tu....
ah! kamu percayalah.
kesedihan sudah jadi lumrah buat dia....






aku,
sepa pun pandai berpuisi eh...?
baru tau.
aku tak pernah baca lagi puisi dia.








kak lily,
tq kakak.









hani,
boleh.
dah beli bikini..?

keh keh.

:p



.

cimOt said...

nak le jugak dedikasi foto..hihihi..

tasekM said...

cimot,
baik.
nnti aku masukkan dlm list kat sebelah tu eh..



.

Seorang Blogger said...

teruja nengok bunga terkulai layu tu.. apakah itu sesudah insiden dinodai kumbang??

tasekM said...

seorang blogger,
bunga tu layu bukan sbb kumbang.
layu sbb aku petik dan aku campak atas tanah utk ambik gambar.

hehe.



.

Aku said...

ahhh.. baru aku tau padah apa yg telah menimpa si bunga!!!!


sesungguhnya kamu Tun Tasek, kamulah yg empunya angkara, yg membuat merkara pada bunga itu. kamulah bunga yang menyamar menjadi kumbang untuk menghapuskan bunga, saudara kamu sendiri!!!...

cisssss!!! ayuh kita bertikam!

cepat hunuskan senjatamu....!

tasekM said...

aku,
senjata?

aku tak ada senjata.
ko ada..?

:p



.

Aku said...

err...ko nak pinjam dulu ke? esok2 ko pulangkan le balik...

oksambung...


Cissss!!! kau...

Wak Gelas™ said...

wak sukak foto kumbang tuu tapi foto bunga yee kok byk banget noise huuu...,,, eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

tasekM said...

aku,
aku nak terus.

keh keh.






wak,
kamera murah wak...
gitu la.

nnti aku cuba lagi.

:)


.

gadisBunga said...

uhk uhuk uhuk!!!! ape ni sebut2 namo den? :p

lawwo bonna ha gamba eh!

tasekM said...

gbunga,
tersedak eh..?

:p


.

Faaein Talip Roy said...

cheeewahhhh...

jiwang ko kakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..


hahahaha... XD

tasekM said...

faaein,
kah kah kah.

aku pun tak percaya.



.