Tuesday, 27 December 2011

Panorama Edisi Percubaan


Cubaan pertama guna Panorama.
Aku kategorikan gambar ini sebagai gambar tak ada jiwa.
Nanti-nantilah aku ambil gambar yang lebih berjiwa.



.

14 comments:

Faaein Talip Roy said...

yang tukang ambil gambar tu..
pasti ada jiwa..

my360finder said...

wuih...dasat ko dik
ada jiwa
xde jiwa
ko boleh rasa ek

gadisBunga said...

sakit urat leher! heheh~

percubaan yg hebat kak!

Aku said...

wow! salji...

siput boleh hidup dalam salji tak?

tasekM said...

faaein,
tak de jiwa gak.
heh.







my360finder,
mmg dasattttt...
keh2.







gbunga,
sebenarnya tinggi lagi.
setinggi 2 floor bangunan.
aku amik sikit je.
sakit tengkuk ye dak..?







aku,
ye la...
ye la...

nnti aku cari la siput yg ko nk tu...

:p



.

sepa said...

Dino, siput keluar malam... betul, kan.?

*mem, aku pun nak gambar siput, gak.! tapi siput yg terlanggar pasu-bunga. :)

tasekM said...

sepa,
siput terlanggar pasu...?

ko kalau tak mendera tak boleh eh..?

:p




.

Mr.MIK said...

lain kali dok jauh cikit kalau nk amik panorama baru penuh 1 pokok.....xpe kamera kite sama blh panorama heheheh....geng nikon D3100 n D7000 xboleh buah huhuhuh.....(padan muke deme....)

tasekM said...

bob,
pokok ni tinggi dia dr tingkat 1 sampai tingkat 3.
masa amik gambor ni aku kt tingkat 2.
kalau aku gerak ke belakang... tak dapat penuh sbb nnti terambik gambor lantai bangunan.

ko paham tak nih..?
haha.

d3100 n d7000 xde panorama eh...?
ada kot bob.
aku mcm pernah tgk icon tu kat kamera ida.



.

Mr.MIK said...

aku paham lewwww huhuhu....
xde la....klu x deme dh amik le...
xpun deme bengap panorama huhuh

tasekM said...

bob,
aku syak blom explore lg tu...



.

Mr.MIK said...

setelah aku buat research mmg d3100 n d7000 xde panorama hahahahahah......deme mesti dengki selalu

tasekM said...

bob,
xde...?
ler...


.

Mr.MIK said...

xde lar.....ko bukak nikon pastu tgk speck dia....