Saturday, 10 December 2011

Sulur Paut

Aku suka benda-yang-terpusing-terpusing nih...


Dedikasi foto: Untuk Kamu Cahayamata.




.

16 comments:

Aku said...

aku tak dapat ambik gambor bulan... huhuhu

kamera aku tak mampu...

||alis|| said...

ader vulu, hoh.

tasekM said...

aku,
alaaaa... aku baru nk suruh ko amik.
bateri kamera aku kong plak nih....

rasa nk lompat2 nih.

heh.







alis,
vulu2 comel.

keh keh.


.

||alis|| said...

harap2 dapat picca bulan akak tuh, ada kawan dah upload kat fb dia, kamera mahal gak, subhanallah.. cantik!

chayok2 kakak!

tasekM said...

alisssssssssss,
tak dapat.
tgh aku godek2.
plop.

battery exausted.
katanya...

rasa nk lompat2 aku lis...

heh.



.

wak gelas said...

wak dah amek gambar gerhana bulan tadi malam hiks2... eeeeeE wak dh dateng ni nak komen komennnnn...

my360finder said...

pasti
kamu menonggeng lagi..hihihi
atau
tak pun
mengendap lagi..huhuhu

tasekM said...

wak,
bateri kamera aku boleh habis time bulan tu tgh merah smlm....

hangen betul.







my360finder,
mana ada kak....

berdiri steady je.
sulur berpaut kat pagar umah...

:)


.

gadisBunga said...

nampak abis bulu roma dia. wiwits!

tasekM said...

gbunga,
tergoda eh..?

keh keh.


.

CAHAYA MATA said...

yeayyy...!!

suka yg gulung-gulung
and
yg bulu-bulu jugakkkkk...

kohh kohh kohh... :)

TQ kak tasek..

(nak copy)

tasekM said...

cahayamata,
sama2.

amik la yang...




.

sepa said...

marukupun rupe macam sulur paut kan.? :p

tasekM said...

sepa,
ko suka muruku?
aku suka!




.

Faaein Talip Roy said...

Suka jugak..

Itu Unik! ^^,

tasekM said...

faaein,
berpintal2 tu yg unik tu eh...



.