Tuesday, 17 January 2012

Bunga Gugur Lagi....





Bosan tak..?
Jangan laaa...

:p




.

17 comments:

Aku said...

jap..jap..

Ko sengaja petik bunga2 tu lepas tu ko tabur kat atas jalan untuk ko ambik fotonya ek?

nakalnyer dieeee...!

tasekM said...

aku,
mana adaaaaa.... dia mmg jatuh kat situ dah lama la.
ko tgk bunga tu dh kerepot2.


.

j.u.l.i.e said...

amek gmba ni mesti kena meniarap....ke letak aje kamera atas jln tu?

tasekM said...

julie,
hebat sgt nk kena meniarap tu yang.... hehe.

aku letak kamera atas jalan je tu...

:)





.

Siti said...

tak bosan. biasalah...kitaran hidup yang rutin.

AZANI said...

nampak cantik batu jalan tu ye

tasekM said...

sit,
aku takut org bosan aku asyik buh gambar bunga gugur je... hehe.






azani,
lorh... aku suh ko tgh bunga bang.

:p


.

Seorang Blogger said...

tengok bunga tuh tenang dan selamba jer lepak atas jalan.. musti dia xde byk masalah idup kan?
;-)

AZANI said...

Aa ah ye la bunga pun lawa gak ...


aa benda putih yang kabur tu apa benda ?

sepa said...

tak bosan eh...

ko tepek la gambar apa pun, aku akan suka. sesangat suka. (*saya bagi Dino berapi...!!! kihkihkih)

:)

tasekM said...

blogger,
kan...
jom jadi bunga.

:p






azani,
itu batu gak.
err... aku tak reti nk explain batu tu cemana la.

keh keh.






sepa,
dan aku teringat2 kata2 dia...

kalau sepa tuuuuu... semuaaaaaa cantek!

keh keh.

hi dino!


.

ardz marn said...

kesian bunga tu ek.. dah la gugur .. terbiar pulak tu.. ishk3

tasekM said...

man,
apa kau sunting bunga tu man...?

eh?

:p



.

J@J@ / Bini The Rock said...

bokeh yg cantik la....

tasekM said...

jaja,
bokeh tu mende ja...?
kesian, kan aku tak tau.

haha.




.

haniaiman said...

mana ada bosan?

aku ari2 jengah blog ko beb.

tasekM said...

hani,
tq bebeh.
i luv yu lah!




.