Friday, 6 January 2012

Koleksi Gambar Bunga Gugur

Sebahagian daripada gambar bunga gugur yang aku ada.
Ada lagi.
Lain masa aku tepek.












Dedikasi Foto: Untuk Kamu Cimot.





Entah apa-apa sahajalah yang ada dengan bunga gugur.
Tapi aku suka...




.

15 comments:

Aku said...

bunga gugur lepas dia 'kawen'... kan?

sudipVSsenduk said...

suka tengok gambar tanah & batu tu, lagi sharp...

AZANI said...

biarkan bunga berkembang

di atas tangkainya

janganlah dipetik sayang

nanti kan merana...

apsal bait lagi ni ...terngiang ngiang bila tengok gambar ni...

syahdu

kucingorengemok said...

jap jap... dedikasi ni kena mintak ke apa? aku macam tertinggal bas lagi.. haihh

gadisBunga said...

gugur tak gugur...asal lawa i suke je!

tasekM said...

aku,
gitu eh...?
ishhhhhh.... tak bestnya kawen.






sudip,
tu maknanya fokus aku ke laut.

haha.






azani,
ko jgn sedih2 bang...
bergembiralah.







kog,
kalau mintak pun bulih.
tak mintak pun kdg2 aku saja bg.
ko nak gambor apa beb...?

aku dedikasi gambor sup tulang bulih..?

keh keh.







GB,
i pun suke.

:)



.

Aku said...

Aku sokong ko bagi KOG gambor sup tulang... kakaka

tasekM said...

aku,
komen makan diri tu... aku dah la tak makan sup tulang.
tukor sup sayur je la..

hehe.



.

sepa said...

cam gambar bunga d tanah kubur jeh. :p

kucingorengemok said...

aaa, ok, aku nak gambor sup lidah!

tasekM said...

sepa,
kemboja tu mmg org tanam kt kubur.
tapi yg ni aku amik kat taman seribu bunga melaka.






kog,
alaaaaa... sup sayur tak bleh ke..?



.

Aku said...

Tasek.. lain macam jer sup yang KOG minta tu.... hahaha

tasekM said...

kog,
ye tak ye eh....?
dah makin misteri dah kog nih..
aku syak sbb kecubung la nih..

hehe.



.

Faaein Talip Roy said...

aku juga suka dengan bunga gugur kak.. ^^

tasekM said...

faaein,
sama la kita..

pesal eh...?

:)



.