Thursday, 26 January 2012

Segmen Benda Sedap: Kuih Tak Tahu Nama

Aku nak buat satu segmen baru kat blog nih.
Segmen Benda Sedap.
Untuk foto-foto makanan yang aku ambil di kala aku rajin.
Kalau rajin la.
Selalunya aku malas.

Sebenarnya bukan malas.
Cuma.
Takut orang keliling pelik.
Nanti ada yang kata: Pehal nak makan pun nak kena ambil gambar segala...?

Ah! Orang mungkin tak faham kegilaan manusia-manusia yang minat fotografi nih...

Ok.
Benda sedap pertama.


Custard cream cecelah puff tu dia punya nikmat... Tak tau nak kabor macam mana!



Alaaaaa.... Dah tak ingat pulak nama dia...



.

15 comments:

AZANI said...

errr...custard cream puff?


:) hi hi

tasekM said...

azani,
bukan.
nama dia ada strawberry.

:)


.

kucingorengemok said...

okeh, aku nak tumpang sentap dengan soalan ambik-gambor-makan ko tu... harap maklum

tasekM said...

kog,
tu la beb...
takut org tak faham jiwa ambik-gambor-makan kita eh...?

tapi belakang2.
aku cakap.
ah! pedulik lah.




wey.. pesal asal komen ko mesti masuk spam box aku eh..?






.

Aku said...

krim di cecelah puf?... nikmat?

aku tengok buah strawbeery tu fikiran aku pun melayang entah kemana...membayangkan nikmat yang ko cakap tu...

AZANI said...

laaa ada strawberi....aku ingatkan cheri....

tak kisahlah....chri ke bri...janji sodap...

sepa said...

tak buh gambar aksessori sekali ka?

*gambar oven ka? pinggan ka? sudu? :)

tasekM said...

aku,
hoi.
aku cerita nikmat makan.
ko pikir mende lak nih....?

biasa diaaaaaa.....

:p






azani,
mmg sodap!







sepa,
plastik alas puff tu tak kira aksesori ke..?

hehe.

:D


.

Siti said...

apa ni.....aku dahlah tgh mengekang nafsu makan aku ni. nengok benda ni ada karang yang mengamuk kat dapo...hohoho....

Ja a Brainstorm said...

fulamak.
Kat celah-celah tu ada custard.. Strawberry..
yang putih2 atas puff tu apa? gula?

Nyaris jilat skrin komputer :p

CAHAYA MATA said...

double standard arr kak tasek nihh...



ehh...double meaning....



*nasib baik tak puasa subat hari ni...erkkk...!!

CAHAYA MATA said...

*puasa sunat sebenarnya tu..keyboard ni goyang bnyk2...teeetttt.... ;p

sudipVSsenduk said...

ko buat jiwa aku kacau beb..

tasekM said...

sit,
tak yah la kekang2 sit.
kita makan je..

ko tau tak buat puff nih..?
cer ajar aku sikit sit.







ja,
yup.
gula.
kalau mkn nk kena jilat2 jari.
pergh..






cahaya,
mana ada double meaning.
ni n3 jujur dan ikhlas nih...

:D


.

tasekM said...

sudip,
bergelora tak..?

kah kah.


.