Friday, 20 January 2012

Tahun Naga

Dedikasi Foto: Untuk Kamu KOG. Gambor sup lidah tak ada. Aku fobia dengan lidah-lidah nih...



Aku cenderung untuk tertarik kepada apa-apa yang berwarna merah.
Apa-apa sahaja.

Ya.
Apa-apa sahaja...















.

11 comments:

sudipVSsenduk said...

semut merah yg tak berapa nak merah suka?

haniaiman said...

beb..



aku pong!

lagi aku suka...


angpau merah2.

sepa said...

kaler purple... ko tak suka.?! :)

Aku said...

Kalau duit aku tak suka yang merah-merah...

aku suka yang kuning-kuning atau yang kelabu-kelabu tu....

Siti said...

happy new year naga.. opps tas...

kucingorengemok said...

tahun lahir manusia-manusia hebat di dunia... tapi jangan cuba nak anu-anukan aku, sup lidah tetap sup lidah (dan bukan lukisan atas kertas!)

tasekM said...

sudip,
tak suka sbb kaler dia tak merah.
tapi.
kalau nama dia semut hitam sekali pun... semut tu kaler merah, harus aku suka.







hani,
kannn...
yg tu lagiiiiii suka!







sepa,
suka juga.

:)







aku,
ko ni kan...
kira duit je kan...?

:)







siti,
kita sama2 naga, kan...?

:)







kog,
kah kah.

nnti la aku snap gambor sup lidah.

:p


.

my360finder said...

kau suka merah?
dik..aku dedikasikan n3 terbaru untuk kau
sebab...
kau suka merah

tasekM said...

my360finder,
thanx kakak..

:)


.

PUTUBAMBU said...

kita pun suka kaler merah..
dari kecik lagi

tasekM said...

putu,
kalau ada banyak kaler depan mata, aku cenderung nk pilih merah.



.