Saturday, 28 January 2012

Tupai

Kalaulah aku ini robot.
Mengambil gambar tupai telah menyebabkan bateri aku tinggal separuh.


Dedikasi Foto: Untuk Kamu Mieza.



Sikit punya seksa.
Haih~


.

20 comments:

Siti said...

mak mertua aku ade bela tupai ni. tp mati masa raya cina baru ni. jinak kot sbb dr awal duk ngan org.

bact. said...

lapa pulak tengok tupai neh makan jagung

sepa said...

ko pukau la dulu. nanti dia ikut jeh apa ko kata. :)

*mintak Dino ajar.

tasekM said...

sepa,
dino pandai pukau eh...?
ooo...

ko tak reti..?

hehe.



.

Aku said...

tak payah pukau.
ko rendam jagung tu dengan air rebusan daun kecubung... mesti biol punya...

tasekM said...

aku,
ko ni jam semua kecubung eh...?
sampai tupai pun nk ko kecubungkan.

kang aku kecubungkan ko kang...
nak?

:p





.

Aku said...

ok.. ok...

ko kasi dia buah tunjuk langit...

tunggu dalam 30 minit lepas tu ko standby ambik foto dia time dia tengah terlentang... hmmm.. agak-agak gambar apa yang ko ambik ek?

tasekM said...

aku,
ah! drpd aku bg ke tupai tu tunjuk langit... apa kata aku bg ke ko...

lepas setengah jam nk aku ambik gambor ke cemana..?

kikiki...

:p




.

Aku said...

.... lepas setengah jam aku masuk bilik air.. mandi... panas

tasekM said...

aku,
lepas mandi la aku ambik gambor.
pakai baju bedak lawo2 tau.

:p




.

ckLah @xiiinam said...

Fuh....nak kena mengaji dengan Tasek ni! Lawo bebenor....

tasekM said...

cklah,
kita kamera murah je.
kamera yu mahal.

tak layak ngajor nih..


:)




.

ckLah @xiiinam said...

Kameraku dikongsi dengan anak2. Ibu jarang dapat...selalu guna cap katak tu juga. Hehe

tasekM said...

cklah,
cap katak tu tinggi gak martabatnya.
aku punya cap ayam.

hehe.

amacam tunjuk langit..?
keh keh.




.

Mr.MIK said...

ko rasuah tupai tu,,,,bg makan dulu,,,aku dh lame xg shoot gambo ni...huhuuh

tasekM said...

bob,
mana ada aku rasuah.
ko tak baik dengki ke aku.

kah kah.

ko tak kerja lenggong dah ke..?
pi cari tupai lenggong..



.

Seorang Blogger said...

lawa gila, siyes! tdo kang bole termimpi nih

tasekM said...

blogger,
hahaha...

jgn mimpi dia menyelusup masuk dlm kain sudey..



.

Faaein Talip Roy said...

perghhh.. hebatlah dapat snap pic tupai..

tasekM said...

faaein,
ye.
tapi.
separuh nk mereng beb..
bangsa tak reti nk duduk diam.

:)



.