Thursday, 23 February 2012

Dah Lama Tak Pegang Senapang

Dedikasi Foto: Untuk Kamu Alin.




Tak ada masa nak jalan-jalan cari mangsa.
Dapat menembak lebah belakang rumah pun jadilah...




.

13 comments:

Aku said...

cer diikut lebah tu... mungkin ketemu madunya...

err.. maksud aku, madu ko.. eh?

tasekM said...

aku,
ikut?
hish...

diketitnya apah tak hei...



.

Aku said...

jadi, ko tak nak jumpa madu ko?
err... maksud aku, ko tak nak ambik madu tu? kalau ko ambik, barulah roti kamu akan bermadu....

tasekM said...

aku,
aku tak makan madu.
aku makan jem je...

tapi seriyes.
aku pening la bau madu.
pesal ntah.



.

Telor Power said...

wah ada macro lens.....
ni rasa jeles ni

AZANI said...

madu kelulut boleh...orang kata baunya lebih mesra dari madu lebah...

CiKPuaNLawA said...

selamat pagi cik Tasek M...

lebah sengat ni....
carik madu yee...

tasekM said...

telor,
build in lense je.
kita bukan guna dslr pun.. :)






azani,
tak suka madu.






cikpuanlawa,
bukan cari madu.
cari bahan menembak je...

:)



.

gadisBunga said...

berbaloi la beli kamera nih. heheh!

My Momentlicious said...

cuba ko nyatakan camera jenis ape ko guna ni aku pn nak beli...

J@J@ / Bini The Rock said...

ko dah beli lense dia ke Tas?? lain macam je aku tengok...

lawo!

sepa said...

nak tanya. dua2 bunga tuh lebah sekor tuh ke yg punya.

err...

nak tanya lagi. lebah boleh ada brape bunga...?!

tasekM said...

GB,
mmg berbaloi2...






my,
nikon L120.






jaja,
aku punya kamera ni bukannya bulih tambah2 lense pun.

sebenarnya.
bulih tu bulih.
kena beli adapter.
tapi.
dah jenuh aku mencari.
kt malaysia tak jual lagi kot.






sepa,
apa2 hal letak pada hati la aku rasa.
kalau dasar lebah kasanova.
setaman dia punya!

:p


.