Saturday, 18 February 2012

Jawapan Teka Warna



Ya.
Jawapannya purple.

Hanie,
Aku benci ko.
Betul sesaje...!




.

12 comments:

Telor Power said...

bunga apakah ini??? ( bunga ke? )

ckLah @xiiinam said...

Cantik kuncup-kuncup ungu tu...

Tas...ckLah sedang bercita-cita nak ambil gambar uah gajus. Tunggu beberapa hari, alih-alih pagi tadi dah kena kebas orang. Dapatlah ambil putiknya yang cenonet. Kalau kau dapat, kasi tau ya!

ckLah @xiiinam said...

uah>buah

sepa said...

err... dah dekat ngan merah. :p

*tmpt ke-2 kira bulih la kan...!

Water Lily said...

Bunga apa nih weh? Rasa macam penah tengok.

Aku said...

kudup bunga tu boleh dibuat sayur tak?

tasekM said...

telor,
ntah,
aku pun tak tau.







cklah,
gajus?
menarik tu...
tengah fikir dekat mana la aku nk cari buah gajus ni cikgu...






sepa,
yg nombor satu pun tak de hadiah.
apalah erti nk jd no 2 eh...?

hehe.






kak lily,
aku tak tau kak.
aku main tembak je...

:)






aku,
*siku perut sedas*

ko pehal semua benda nk ko sayurkan nih..?



.

Aku said...

dah aku nampak macam asparagus je...

apa lagi, buat sayur la..

sepa said...

dino, bukan asparagus la. itu cengkih. :p

gadisBunga said...

dah kembang kang tangkap gambaq tau!

My Momentlicious said...

mula2 igt bunga betik ... kahkahkah

tasekM said...

aku,
ala... ko tu.
kot aku bubuh gambor batang kayu pun ko mesti nk buat sayur gak, kan...?

:p






sepa,
cengkih...?
lagi berat ko nih...

:p






GB,
aku syak dah kembang la beb.
gambor ni aku ambik tahun lepas nih...






my,
daun tu pun tak gaya daun betik tu beb..

:)



.