Sunday, 5 February 2012

Kapal Selam Atas Darat












Pantai Klebang, Melaka.

Harga Tiket:
Dewasa - RM 1
Kanak-kanak - RM 0.50.

Keluar dari situ.
Ada gerai Makcik jual ubi kayu rebus + sambal ikan iblis bilis + kelapa campur gula merah.
Gila menendang!






.

25 comments:

Ja a Brainstorm said...

huih. ni pelik ni!!
Tak pernah tengok kapal selam cenggini.

tasekM said...

ja,
hanya di melaka.

:)



.

Aku said...

Korang bertiga jer?

Giler tak lakuuuuu..!!!!

Mesti tak best!

Mesti boring. Dah, jangan pegi.. keh keh keh

Ja a Brainstorm said...

Tagline menarik.

boleh panjat masuk dalam?

tasekM said...

aku,
ada gak org lain.
tapi tak ramai.
kami gila.
pi sana pukul 12 tengahari.
tgh paneh rembang.

mmg tak ada apa pun.
tapi.
nak tengok gak la.
sbb aku tak pernah tgk kapal selam.




.

tasekM said...

ja,
tak boleh.
akan datang tak pasti la pulak aku.

tapi KM, TYT dah masuk la belah dalam.
org biasa tak boleh.
so far..





.

bact. said...

masuk singgit je ke?

macam tak gamak je nak selinap masuk ikot tepi pagar biru.

Aku said...

bact.. ha ha ha!

aku sokong!

tasekM said...

bact,
ha ah.
singgit.
aku syak.
kalau mahal mmg ramai yg selinap masuk kot.

haha.



.

tasekM said...

aku,
kot bulih selinap masuk pun aku syak ko tak tersangkut tak perut.

lalala...

:p




.

Aku said...

weh... kalau dah datang pukul 12 tghari, mau kurus berpeluh....

ko tu konon2nya nak cairkan lemak berjemur kat situ la ek?

tasekM said...

aku,
haha.
komen balas aku typo.

kot bulih selinap masuk pun aku syak ko tersangkut tang perut <--- ni baru betul.

hihi.



kitorg ada kerja sikit kat Tangga Batu time tu.
dah lalu balik2 situ... singgah terus.

mau ke cair lemak..?
tak de maknanya.
air je keluar banyak.
lemak cenggitu jugak aku rasa.



.

DrLaptop said...

ramainyeee org tgk kapal selam nih

tasekM said...

drlaptop,
benda under construction.
gitu la adanya.


.

Siti said...

kapal selam yg takleh menyelam la ni ye? apa nama tpt ko pergi ni? muzium kapal selam eh? aku mungkin akan ke melaka bulan 6 ni. mungkin ni antara tpt2 yg boleh dilawati. kihkihkih...

Seorang Blogger said...

banyak bebenor pokok bunga tepi kapal selam, pehal yek?
hehhheeeeeee

sepa said...

tak dak restoren ka kat dalam KapalSelamAtasDarat tuh...?!

gadisBunga said...

ada pokok keliling yang tak menahan tuh. konsep hanco! eheheheh~

ADILOT!! said...

haha.ni sambil selam hirup angin.haha

tasekM said...

siti,
haah.
patutnya marine muzium.
tapi benda lain tak de lagi.
kapal selam ni yang adanya...







blogger,
dah tak tau nk bubuh apa le tu kot.. :)

benda blom siap beb.
gitu la...







sepa,
tak dak la kot brader.
tak boleh masuk pun belah dalamnya..

:)







GB,
patut bubuh apa eh yg lebih sesuai..?







dila,
haha.
tepi laut la kata..

:)


.

ADILOT!! said...

haha.nk pg nk pg.ni terus kekal kat sini ke kak?

Faaein Talip Roy said...

perghhh.. tak sampai2 lagi ke sini.. kena pergi cuti nanti ni...

tasekM said...

dila,
ko nk pg mana dila..?

:D






faaein,
dah siap muzium tu sok br pegi la...
ni tak de apa lg...



.

ADILOT!! said...

haha.nk g tgk bnd ni.kapal selam.die boleh bwk jln2 dlm laut dak?

:p

tasekM said...

dila,
penat2 deme bawak ke darat ko nak suruh bawak ke laut pulak...?

haha.



.