Wednesday, 29 February 2012

Kau Yang Satu




Selamat Ber-29-February!






.

9 comments:

Siti said...

eh tiba2 dia seketul yg putih. istimewanya...

sepa said...

nak tanya. sbb aku konpius...

*yg merah tuh ada 28 ke, yg putih tuh mencukupkan 29...???!!!
aku tanya sbb aku malas nak kira yg merah.

:)

Aku said...

aku syak yang putih tu masih dara...

Telor Power said...

apa pasal yg putih kecik dan yang merah tu besor daun bunganya....

ker ilusi mata aku lagi nie

tasekM said...

siti,
ye sit.
special eh..?






sepa,
ni tak ada kaitan dgn kira2..
tak ada kaitan dgn 28.
tak ada kaitan juga dgn 29.

keh keh.





aku,
habis yg merah tak dara...?
aku sentap.





kenapa nk sentap pun ntah.
haha.

:p







telor,
ye.
mmg yg putih tu kecik dan merah tu besor.

:)


.

Aku said...

sebab yang berdara biasa putih suci murni... keh keh keh

tasekM said...

aku,
aku nk tukar nama tasekP la gini...

haha.




.

Aku said...

ahh.. anak dah boleh dibuat menantu pun nak berkira putih ke merah ka?


keh keh keh

tasekM said...

aku,
aku, kan gadis....

kah kah.



.