Tuesday, 21 February 2012

Segmen Benda Sedap: Cream Puff



Kenapa la benda-benda yang aku suka semuanya yang menggemukkan..?
Cer tekak ni suka ke batang celery ke...
Ye dak...?




.

18 comments:

kucingorengemok said...

aku suka makan sawi
aku suka makan sawi
aku suka makan sawi
ulang² sampai termuntah

tasekM said...

kog,
aku buat2 suka sawi...
aku buat2 suka sawi...
aku buat2 suka sawi...

kenapa la sawi tak sesedap cream puff..?

heh.




.

AZANI said...

saja jer cream puff ni...buat pose gitu.....buat orang teliur....

Siti said...

akupun feveret bende ni.

benda sedap selalunya mendatangkan keburukan. heh.

Aku said...

aku suka intinyer je...

tasekM said...

azani,
dasar kuat menggoda eh..

:p







sit,
cer makin sedap makin berkhasiat.
kan ke bahagia.
ye dak..?






aku,
aku suka semuanya..



.

PUTUBAMBU said...

aku makan sawi..
tapi aku lagik suka cream puff..

ko saje kan? petang2 hari ni tepek gambor puff sedap2!

Aku said...

mungkin sebab aku sukakan hiasan dalaman daripada hiasan luaran...




eh?

tasekM said...

putu,
aku sendiri bulih mari teringin beb.
sikit lagi nk pi bakery la...






aku,
kah kah.

ko mmg jahanemmmmmm...

:p



.

gadisBunga said...

yang penting minda kene kuat. belasah je, tapi bayangkan catherine zeta jones. insyaAllah kurus. :p

Telor Power said...

aku semua belasah saja kehkehkeh

tapi bersenam jgn dilupakan

tasekM said...

GB,
nak kena cuba petua ko ni beb...

:D






telor,
aku dah lama tak senam ni beb.
cemana nih...?

heh.

.

Ja a Brainstorm said...

aku tengok malam-malam ni, terasa nak makan plak.

sepa said...

sedap neyh.

nak jugak. :)

tasekM said...

ja,
aku yg tgk ni pun rasa nk pi bakery nih..

:)






sepa,
cer jilat sikit skrin komputer.

:p


.

ckLah @xiiinam said...

Terpaksa tak suka...
Terpaksa tak suka...
Terpaksa tak suka...



...walaupun suka!

ereen said...

sangat.. sangat sedap...
jom cuba buat nak tak...
Nanti aku datang umah ko..
kite cuba sama-sama...






** macam rumah ko 1km dr rumah aku yer kak... ngeh ngeh ngeh...

tasekM said...

cklah,
sedap tau.
aku makan gak.
tak tahan...






teh,
ko buat la.
aku nk makan je.

keh keh.


.