Wednesday, 1 February 2012

Segmen Benda Sedap: Egg & Potato Salad

Egg & Potato Salad katanya...






Aku macam nak bantah je nama yang tokeh kedai tu bagi.
Aku membayangkan salad tu macam...





... macam salad la!


.

14 comments:

kucingorengemok said...

ni nama tat la, dak?

Siti said...

aku syak dia salah letak tanda ni. jauh beno larinya. takde rupa salad langsung.

gadisBunga said...

takde daun salad pun?

tasekM said...

kog,
rupa mcm tat, kan..?
tapi tepi dia tu rasa croissant sebenarnya.






sit,
ke patut egg n potato salad croissant..?
suka2 aku bg nama.

haha.







GB,
salad tanpa daun salad pun nama salad gak...
tapi yg ni mcm ke laut sgt eh..?

:)



.

Aku said...

Ko kena tipu...

tu je nak bagi tau...

tasekM said...

aku,
ke aku yg bangang pi beli jugak.

haha.




.

sepa said...

Salam Hari Wilayah.

*dan selamat bercuti.

eh. ko dok KL ke.?

tasekM said...

sepa,
aku dok Melaka la adek manis...

hehe.




.

Siti said...

tas, yg serupa gini nama dia danish. rasa mmg mcm croissant. byk lemak tepu tu.

ckLah @xiiinam said...

Mujur masih bayangkan macam salad!




Bukan salat ya! :D

haniaiman said...

beb, apa ke mende ni?sedap ke dak?tgk pics anggun semcam aku nengok.

tasekM said...

sit,
tu la tu.
mmg agak berminyak.
tak nak dah la makan.

:D







cklah,
salat tu mana ropenya tu... hehe.







ladyD,
ikut tekak aku.
kira boleh la.
tak la sesedap mana pun..

:)


.

Faaein Talip Roy said...

hahaha...

betul2...

lain yang disangkakan upa2nya..

hahaa..

terima ajelah..

tasekM said...

faaein,
rasa nk bantah je nama tu kan...?


:D




.