Thursday, 16 February 2012

Segmen Benda Sedap: Natural Cocktail Snack

Snek sihat.
Tidak digoreng.
Dia kasi kering je.






Ada gajus.
Ada badam.
Ada kismis hitam.
Ada kismis kuning.
Ada pistachio.
Ada buah ara (fig).
Sayang tak ada macadamia.

Memang sedap.
Dan sihat.

Mahal sikit la tapi.







.

12 comments:

Aku said...

aku syak buah yang paling banyak dia bubuh ialah buah yang paling murah regenyer... buah yang mahal dia letak sebiji dua jer....

Seorang Blogger said...

penah beli nih. kakak aku kate macam makanan tikus peliharaan hmmm mahal tuuu

Telor Power said...

pergh.... nampak mcm sikit jer

sudipVSsenduk said...

Benda yg sedap selalunya mahal.... sob sob sob

tasekM said...

aku,
dulu.
buah fig tu agak banyak.
tp yg semalam aku beli.
buah2nya dah agak seimbang.






blogger,
kah kah.

betul juga kakak ko tu... ha ha.






telor,
yg dalam tangan aku mmg la sikit.
tapak tangan aku kecik...

:)






sudip,
betul3x.


.

Mieza said...

Assalamualaikum Tas,

Alhamdullilah mahal harga, mahal khasiat - seimbang tara.

Berbaloi rasa!

kucingorengemok said...

aku kalau campur² sangat terus tak reti nak cari rasa yang mana...

Aku said...

ahhh.. KOG senang sangat keriru...

kakaka

sepa said...

itu dos sekali makan ar

1 hari brape kali?

:)

Siti said...

tas, nak murah kalu, try ngendeng2 org blk mekah. mesti dpt free. kihkihkih...

tasekM said...

mieza,
mmg berbaloi.
tapi.
kalau sedap dan murah lagi berbaloi2 eh..?

:)






kog,
beb.
makan la satu2.
jgn gelojoh no..

:p






aku,
padahal dia makan macam2 eh...?

:p






sepa,
sebungkus sekali hadap.

kah kah.



.

tasekM said...

sit,
aku malu la sit... hehe.


.