Monday, 20 February 2012

Selamat Pagi





Selamat Pagi.

Hanya mahukan senyuman kamu.

:)





.

16 comments:

JD Jen said...

Ini bunga konpem warna purple kan? kan? :D

sudipVSsenduk said...

kembang pagi lalu kuncup & layu bila petang.. tak best

Telor Power said...

selamat pagi hahaha (walaupun dah tgh hari)

pagi2 mmg kena mulakan dgn senyuman, baru nampak manis dan fresh

Aku said...

org kata bunga ni bunganya ngadap matahari terbit kan?

tasekM said...

JD,
ye sangat tu.
kot2 nampak warna kuning ke oren ke... mungkin lagi 2 jumaat tu..

hehe.






sudip,
itu takdir utk dia.
dan dia tak punya pilihan.






telor,
senyuman utk mengharung hari yang lelah.

:)




.

tasekM said...

aku,
ye ke...?
aku tak pasti pulak bab tu...



.

ckLah @xiiinam said...

:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)

....7 senyuman,cukup?

Aku said...

errr....




sayur?

tasekM said...

cklah,
cukup.
terima kasih atas senyuman tu.. :)






aku,
hah! dah bunga tu pun ko nk buat sayur..?

haih~



.

AZANI said...

sebenarnya banyak khasiat yang kita tak tahu tentang kurniaan Tuhan di alam ini...
antaranya bunga ni....

tasekM said...

azani,
apa khasiatnya eh...?



.

AZANI said...

cer kau ke link ni...
http://books.google.com.my/books?id=yUlAwmx57xEC&pg=PA222&lpg=PA222&dq=khasiat+bunga+seri+pagi&source=bl&ots=49h2xaRWEQ&sig=UoAsuuX1aNuXc9v3gAcpcyYNZf8&hl=en&sa=X&ei=gxhDT_OmPMTRrQetxLWxBw&sqi=2&ved=0CEYQ6AEwBA#v=onepage&q=khasiat%20bunga%20seri%20pagi&f=false

sepa said...

selamat pagi. :)

*buh dalam frame, canteeek.!

tasekM said...

azani,
ok.






sepa,
selamat petang...

:)

ko semua nk frame eh...?



.

gadisBunga said...

apesal aku terlepas yg ni? cun eh gambo ni!

tasekM said...

GB,
dah dekat seminggu dah terlepasnya nih... hehe.


.