Wednesday, 8 February 2012

Setawar



Orang Putih panggil Star Wars.
Keh keh.

Ok.
Aku tipu. Tak kan la betul pulak...


Anak tunas dia macam gigi eh...?



.

11 comments:

Aku said...

macam mulut alien nak makan kelawar...

tasekM said...

aku,
kannnnnn...

seram!



.

sepa said...

dulu. dulu... lama dulu.
aku suka petik daun nih, dan buh dalam buku tebal sampai keluar akar dan jd kuning. pastu, lekat kat kertas.
pastu... errr...

:)

AZANI said...

betul ke kashiat dia selain untuk mencaantikkan kulit juga untuk menumbuhkan rambut ...

tasekM said...

sepa,
lepas tu ko buat mende sepa..?
ko jgn cakap ko buat ulam eh...

:p







azani,
ntah la bang.
aku buat model ambik gambor je.

hehe.



.

Siti said...

setawar ni spesis kaktus kan? kan?

Seorang Blogger said...

aku pong rajin letak dalam buku waktu kecik-kecik dulu
tak tahu lah untuk apa
org letak, aku pong letaklah gak
heeeee

PUTUBAMBU said...

a'ah lah..
cam star wars!

kihkih

tasekM said...

siti,
ye ke sit...?
celah mana kaktusnya wey...

ko jgn main2kan perasaan aku..


(dh tetiba mainkan perasaan pulak, kan..? :p)






blogger,
aku letak gak.
sbb nak tgk pokok tu bertunas.

:)






putu,
si wos tu yg sebut star wars.
kah kah.



.

Siti said...

tas, aku tanya ko, ko tanya aku lak. kikiki..

ko dah tembak pokok setawar, pasni ko cari pokok semanis pulak ye.

tasekM said...

sit,
oo... ko tanya...
aku ingat ko bgtau.

hehe.




.