Monday, 27 February 2012

Siput Pusing




Suka-suka aku bagi nama.
Keh keh.

Gambar siput yang aku ambil masa pergi Bukit Tinggi tahun lepas.

Aku cakap dengan siput.
Keluar sikit kepala aku nak tengok muka.

Dia buat derk.

Suka hati ko lah siput..




.

16 comments:

gadisBunga said...

takut terkene hembusan nafas panas kot. kehkeh!

tasekM said...

GB,
hembusan nafas sejuk kat sana ok.
siap berasap2.






tak de maknanya.
keh keh.


.

Siti said...

keciknyer...anak dara siput kot ni.. nyusup kepala tak nampak langsung.

tasekM said...

siti,
mmg kecik pun.
aku mmg tak berjodoh dgn siput besor la sit.
jenuh cari tak jumpa.



.

Siti said...

tas,
kalo yg beso yg jenis siput haram tu kan??? :P

Telor Power said...

hahahasiput pusing. pasal anak lagi dia pusing la...
rasanya ni anak siput khinzir ni

CAHAYA MATA said...

dia pun pemalu macam kak tasek...

kan..

kan..

kan...

.
.
.
.
.

kannnnnn.... (>.<)

Aku said...

dia dah mati kut?

sepa said...

dah mati-beku agaknya...

*atau dah terlebih dos nikotin. tuh daun teh, kan.? :p

sudipVSsenduk said...

cuba ko sedut sikit sampai kepala dia tersembul keluar..

AZANI said...

dia sejuk tu...bukit tinggi....dingin...

ckLah @xiiinam said...

Kau kena sedut...baru keluar kepala dia....

tasekM said...

sit,
ye sit... :)






telor,
betul2.
eh. kejap.
tapi cemana cengkerang dia jadi lain eh..?






cahaya,
ya.
aku pemaluuuuuuuu sgt.

kah kah.






aku,
ntah la.
tapi.
bila aku honggeh2kan pokok tu.. tak pulak dia jatuh.






sepa,
bukan teh tu.
pokok apa ntah.
aku mmg 'cemerlang' bab2 pokok nih...

:p


.

tasekM said...

sudip,
tak nakkkkkkkk.... yeyek.

hihi.






azani,
ye kot.






cklah,
aku tak mahir la bab sedut2 nih.. hehe.


.

Telor Power said...

tasekM : aku rasa bila dah besar hormon cengkerang dia mula berubah (KOT)

tasekM said...

telor,
gitu eh...?

misterinya.

haha.



.