Tuesday, 27 March 2012

Buah Apa Ni?




Cer teka.

.

13 comments:

CiKPuaNLawA said...

x moh teka...
kompom salah....

tapi saya tertarik dengan cik kerengga...
bila nak dapat pinggang macamtu...heemmm....

selamat pagi Cik Tasek M....

yess org pertama...

Cik Puan Hafiza said...

kalau tak salah, mengkudu =)

tasekM said...

cikpuanlawa,
tu la tu...

aku pun mengidam gak nk dapat pinggang kerengga tu.
tapi pg td dh mencekik bihun goreng.
harus dapat pinggang gajah bunting je nih...

:p






hafiza,
apa nih... baru pukul 9 lebih dah ada jawapan betul.

malas aaa buat teka2 lagi..

hehe.


.

sudipVSsenduk said...

Morinda citrifolia

Cik Puan Hafiza said...

Kih..kih..kih,
nak buat camne, dah tu pokok yang slalu dipanjat time kecik-kecik dulu..
Tapi kalau amek gambar kudup bunga je, mengggaru jugaklah kepala yang tak gatal tu..

kucingorengemok said...

kecubung (aku tau jawapan betul tapi malas jawab, nanti tak thrill teka teki ko)

tasekM said...

sudip,
ok.
aku percayakan ko kanda... :D






hafiza,
ko panjat..?
tak kena ketit kerongge ke weh...?







kog,
kah kah.

aku benciiiiii ko beb.
aku benciiiiiii...



.

JD Jen said...

Cenggini ke mengkudu?
aku igt nenas td!

Kahkah!

sepa said...

hah.! yg nih bulih disayur. (Dino... aku dah jawab soalan ko.!)

:)

*byk semut tuuu... buah nih manis agaknya.

tasekM said...

jd,
nenas?
cer tengok daun tu..

siku nak..?

:p






sepa,
mengkudu tak manis walau sedikit pun bang.
rasanya ialah.... rasa nk muntah!

sungguh..



.

gadisBunga said...

Morinda citrifolia jugak. :D

Aku said...

Tun Kudu seorang wanita yang cantik.. kerana mengamalkan buah mengkudu...

ko tak nak cuba?

ala.. bukan susah.. dibuat sayur je...

(Sepa... *wink-wink*)

tasekM said...

GB,
betul la tu... :)








nizammmmmmmm..!!!!


*urut dada*


.