Thursday, 15 March 2012

Hujan KL



Dah lama betul tak ambil gambar titis hujan.
Satu: Sebab Melaka asyik panas memanjang.
Dua: Kalau pun hujan, masa pula tidak mengizinkan dek kerana urusan itu-ini yang tak pernah habis.

Hari ini.
Habis sahaja mesyuarat, terus capai senapang.
Kebetulan hujan baru berhenti.

Ini bukan hujan Melaka la tapi... marahlah cikgu BM saya letak tapi hujung ayat nih..
Ini hujan KL.

Ada beza tak..?.
Kah kah.








Jumpa minggu depan ye.
I Luv U.

Tiba-tiba... Kah kah.





.

7 comments:

Aku said...

tak nampak macam KL pun..?

Telor Power said...

nampak macam hujan toksik hahahaha

lawa seyh...

sepa said...

*hujan yang turun, bagaikan mutiara...
bersinar, berkilau, berkerdipan...*

ada bunyi puisi tak.? sbb ko nak aku buh puisi setiap entri ko, dan kerana aku tak reti berpuisi... nak hambik yg dr lagu org... :)

gadisBunga said...

rangup!

sudipVSsenduk said...

capai senapang... amboi! ganasnya.

Fresh!

Aku said...

rangup?

bukan basah ke...?

tasekM said...

aku,
kalau hujan KL nampak macam mana...?






telor,
jernih suci tu wey... :p







GB,
ko ingat makan je kan...?

:p






sudip,
haha.

nk menembak guna senapang la kan... :D






aku,
dia ingat makan.
ko ingat mende je...?

:p



.