Wednesday, 7 March 2012

Mencungap

Aku tak reti la ambik gambor api. Fokus ke laut. Lain tahun la aku cuba.






Kesibukan melanda.
Lain masa la kita beramas-mesra eh...?



.

8 comments:

gadisBunga said...

jom pepakat amik gambo api. :D

Aku said...

GB, aku dgn ko dah dapat gambo kilat, dia belum lagi...

Jadi, aku nak buat permintaan...

Tasek, ko tampal kasi tengok gambor kilat sedang memancor-mancor kat atas pokok kelapa dara.....

sepa said...

akupun nak ambik gambar api. (cam GB kata.) :)

Siti said...

nak bermesra ok la. tp kalo nak beramas tu ko nak ramas ape?


kakaka....

tasekM said...

GB,
aku dah kecewa.
kah kah.

dasar cepat no kecewa...







aku,
aku bukan tak nk ambik gambar kilat nih...
aku malas la nk tunggu.

:D






sepa,
dah amik nnti letak kt blog eh...

:)








siti,
ko nak aku ramas sit...?

kahkahkah....

hilang sekejap stress aku mengadap akaun nih... heh.



.

Telor Power said...

nanti dah dapat ajar aku sis....

cuba guna dan try aperture yg besar

tasekM said...

telor,
ala.. ko la ajar aku..

:)



.

gadisBunga said...

aku:

ala. kilat aku tak cantik macam kilat ko. memanco pun kat balik awan.

aku nak terai lagi.