Wednesday, 14 March 2012

Mengada








Sesungguhnya.
Hanya tekak orang-kampung-mengada sahaja yang mahukan strawberry buat sarapan.


.

15 comments:

CiKPuaNLawA said...

selamat petang cik tasek M,

anak saya sangat suka buah ni....
dia makan dengan nutella...

naseb baek kat kampung jarang jumpe buah ni...
klu tak mau hari dia suh beli...

Aku said...

ko dah nak menopos ke makan camni pagi-pagi?

Telor Power said...

dah jemu la sis

sepa said...

woit Dino, cantiknya bahasa.! :p

cam nih cara berbahasa ngan cik puan tasekM > 'bulih memang bulih brekfes ngan stoberi, tp makan 1 satu.'

hehehe...

tasekM said...

cikpuanlawa,
kat rumah ni aku sorang je suka...
suka je la.
makan je tak selalu.
mahal!

:)







aku,
ko mmg suka, kan tgk aku menopause..?

:p







telor,
bukan sedap pun ye dak...?
aku je saja mengada.

hehe.







sepa,
kita share eh sepa....?





*jeling2 kat dino*

:p


.

sepa said...

Hahahahaha...

Hai Dino..!!! ;)

tasekM said...

sepa,
*angkat2 kening kat dino*

:D




.

Siti said...

feeling orang putis la tu.....

kikikiki....

tasekM said...

sit,
putis la sgt, kan..?

kah kah.



.

Aku said...

aku suka bahulu celup air oren je...

aku sarapan stail org futih-futih ni tak jalan sangat la...
so, takpe la...

gadisBunga said...

celup dlm krim. mkn dgn scones - baru stail org cameron breakfast, ye dak?

JD Jen said...

bekpes dgn stroberi, dgn cheese, dgnnnn...ape yg blur2 blkg tu? cekodok? aiyoh!

tasekM said...

aku,
ko ada bahulu...?
nak sikit...






GB,
tok ti makan cicah coklat.
ko pernah cuba..?

:)






jd,
nugget.
itu semua aku tak makan.
aku mkn stoberi je...



.

kucingorengemok said...

makan ngan cheese? semacam je ko ni...

akaun pajak dah siap? hahaha

tasekM said...

kog,
cheese tu mkn dgn roti wey...
bukan aku yg mkn la tapi.

aku mkn buah je.

:)


.