Monday, 12 March 2012

Rose




Susah betul nak cari pokok bunga Mawar kat sini.
Rasa nak pindah duduk Cameron Highland.



.

14 comments:

Telor Power said...

hahaha aku yg org dari sana pun dah selesa duduk dgn cuaca panas di tanah rendah nie....siap main area laut2 lagi sis

boring la sana,sekali sekala dtg bercuti boleh la

ckLah @xiiinam said...

...bulu-bulu di tampuk kudup bunga tu pun nampak segar. Makin tajam skil kau Tasek....

Aku said...

ros warna hitam pernah jumpa tak?

aku nak satu....

tasekM said...

telor,
ooo.. org cameron rupanya... :)







cklah,
skill bulu namanya.

kah kah.







aku,
nnti la aku bakor...

haha.



.

CiKPuaNLawA said...

selamat pagi cik Tasek M..

nak sekuntum ...

Telor Power said...

TasekM : ya....lebih dikenali sng org gunung

sepa said...

eleh dino nak warna hitam la pulak.!

.
aku pulak nak setiap foto bunga ros, mesti ada serangkap puisi. :p

*ada jugak yg aku nak ar... :)

eita said...

comel.....

PUTUBAMBU said...

gi le tas..
pehtu tepek gambor bunga2 semua kat sini..

mesti lagi cun

gadisBunga said...

bunga sundal malam dgn nyamuk wa mana? :p

*soalan dah terjawab kat entry latest nun~

tasekM said...

cikpuanlawa,
bunga di taman larangan tu beb.
tak bulih dipetik.

:)







telor,
aku org kampung.

:)






sepa,
apa kata.
aku bagi mawar.
ko buatkan puisinya...

:)







ieta,
aku mmg comel.

eh?

:p






.

tasekM said...

putu,
nk gi le nih... :)






GB,
esaimen ko susah no la beb.
saja la mendera aku...

:p


.

Seorang Blogger said...

hah!
rase nak pindah duduk kt kameran hailen tuh, adalah perasaan aku juga!!
selalu, bila g kameran hailen, ada hati nak beli kebun sayur, nak benti keje, tanam sayur.. bole gitu?

tasekM said...

blogger,
kah kah.

perasaan kita sama beb...



.