Saturday, 31 March 2012

Sabtu Yang Sunyi

Pagi ni.
Merayap-rayap di alam maya.
Tiba-tiba rasa sunyi sangat.
Semua orang tengah sedap tidur rasanya nih...


Foto untuk sahabat yang hantar bungkusan semalam. Terima kasih atas ingatan. Terima kasih atas persahabatan.



Korang.
Bangun la wey...


.

18 comments:

Aku said...

* huarghhh......! *

tasekM said...

aku,
hoi.
dah pukul 10 ngantuk lagi ka..?






.

sepa said...

eh apsal org masih tdo. tak kerja ka.?

*ke aku jeh yg masih konservatif, kerja ari sabtu. :p

Aku said...

aahh... Sepa je yang pelik... kerja hari sabtu.

kerajaan pun tak kerja hari sabtu, tak macam ko ... keh keh keh...

eh, ko kena kerja la sebab ko kena bayor income tax ke kerajaan (yang tak kerja hari sabtu tapi ko kena kerja)...

tasekM said...

sepa,
org gomen cuti hari sabtu.
yg tak gomen pun ramai yg cuti hr sabtu bro.
tapi ko kerja hari sabtu.
aku bangga.

:)







aku,
sepa tu tmpat bergantung harap.
dia tak kerja kalu... tokeh dia susah hati.

err... ko kt melaka eh..?



.

Telor Power said...

sis...rumah lu mmg banyak bunga dan seranga eh

haniaiman said...

yelah ni..aku dah bangun la wey...

Siti said...

Tas, aku demam beb. Nak ngadap lappy pon cam malas.

Aku said...

Ko jenjalan eh?

tasekM said...

telor,
mana ada.
ni gambor gua ambik kat kampung lu nih.. :)






hani,
amboi.
pukul 2 baru bangun... :P







sit,
aloh siannya...
banyak no makan cheese kot tu..







aku,
tak mana bilanya jenjalan.
lepak kat rumah je nih...



.

Telor Power said...

tasekM : patut la....ingatkan kat mana tadi kehkehkeh

tasekM said...

telor,
gua suka la kg lu... :)



.

gadisBunga said...

GUA PUN SUKA KG LU TELOR. HEHEH!

tasekM said...

Gb,
caps lock bermakna suka bebenor la tu, kan..?

:D




.

gadisBunga said...

haha. maleh nak taip balik. bior je caps lock.

ni bunga ni takde pulak yg nak sayurkan eh?

tasekM said...

gb,
sayur..?

*mencari tempayan*


.

sudipVSsenduk said...

benci sangat kumbang busuk ni walaupun dia tak pernah buat apa2 salah pd aku..

tasekM said...

sudip,
busuk ke kumbang ni beb...?


.