Wednesday, 21 March 2012

Teringat Bahulu




Sori.
Kualiti gambor ke-laut.
Ambik guna henfon cap ayam.
Gambor lama.

Dah lama betul tak buat bahulu.
Sibuk buat kerja lain je.
Heh~

Yang ni bahulu untuk KOG.
Bekal dia pi London dulu.
Entah bila dulu pun aku dah tak ingat.
KOG ingat kot...




.

12 comments:

gadisBunga said...

baulu pun dah ke london. kite ni tak sampai2 lagi sana. nak jadi baulu lah cenggini!

tasekM said...

gB,
kan...

tuan bahulu tercongok je kat melaka.
heh~




.

JD Jen said...

gambo nampak mcm sedap..rasa dia sedap x?
:p

kucingorengemok said...

sedap! pasal tak rasa telur hanyir... sila rajin buat lagi, bior aku boleh order

sepa said...

nampak sedap tuuuu... :)

*garing-gurih dan spongy.

Aku said...

TM,
warna bawah bahulu dan atas bahulu sama perangnya... kualiti yang bagus...

tasekM said...

jd,
aku yg buat mesti kata sedap.

kah kah.






kog,
abg ko tu je kan yg nk bahulu hanyir dan keras.

hehe.

hi abg kog!

keh keh.






sepa,
kot aku rajin buat sok... sampai la ke miri.

hehe.






aku,
buat guna oven pun tetap nk kena buat cara lama.
bila atas tu dah kuning nk kena alih api oven belah-bawah-sahaja.
nk bg warna sekata punya hal.

bahulu mmg suka menyeksa.

haha.


.

sudipVSsenduk said...

potong stim betul kalau nak makan bahulu tetiba ada semut halus...

Telor Power said...

aku suka makan bahulu selepas dicelup dgn kopi o sejuk

AZANI said...

testimoni



sedap.....memang sedap baulunya...

tasekM said...

sudip,
tok sah makan terus kalau gitu... :)







telor,
setuju!



.

tasekM said...

azani,
bahulu ko pun aku tak sempat buat.
sibuk no.

ko nk tak..?




.