Sunday, 4 March 2012

U Mak Ai...




Penatnyalah hari nih...

Jom main dam ulor!





.

12 comments:

Telor Power said...

hahaha lama tak main dam ulau ni...
tisu roll pun ada. kehkehkeh kretip la

Siti said...

Pandangan dari sudut tisu jamban. Rare ni. Rare.

Aku said...

kalau nak cari lubang pun, jangan la guna tisu tandas...


*tetiba aku rasa nyilu lak*

sepa said...

Dpt kepala turun ke ekor. Jumpa tangga, naik ke atas.

Eh. Canteek gambo. :)

ckLah @xiiinam said...

U mak ai...tak dapat tengok gambar nya. Talian lembab ke apa kat TI ni..

(TAS...no hp mu turut ilang dalam proses pindahkan data ke gadget baru ckLah...harap sudi kasi nombor ke ckLah lagi ya....jangan sampai putus....)

tasekM said...

telor,
konon2 nk dpt efek gambor dr dlm lubang.

kah kah.







rare,
rare kan...?
kah kah.








aku,
aku tak jumpa benda lain yg berlubang la kat rumah nih.
itu je yg ada.

haha.

ko pehal ngilu lak..?







sepa,
main dam ulor ni tambah penat sebenarnya.
turun naik.
turun naik.

haha.







cklah,
ok cikgu... nnti kita sms eh...



.

PUTUBAMBU said...

uiii..best ni!
kecik2 dulu..ni le feveret sekali..
selepas monopoly

gadisBunga said...

ingat pandangan dari celah donat tadi!

Azizan Zolkipli said...

aktiviti feveret masa lepas ambil exam UPSR dulu hehehe ...

tasekM said...

putu,
aku letih main dam ulor nih.
turun naik.
turun naik.

haha.






GB,
kah kah.

tak ada donut la kt umah nih.. :)






azizan,
sekarang tak layan dah eh...

:)



.

Telor Power said...

ok juga tu sis hehehe tapi nampak sgt tisu roll tu

tasekM said...

telor,
mmg nk bg nampak.

hehe.


.