Wednesday, 28 March 2012

Untuk Kamu

Untuk kamu yang email aku semalam.
Nak sekeping foto.

Aku baik :D
Aku bagi 2 keping (macam tak betul je penjodoh bilangan keping ni eh..?).







Suka ke tidak..?
Kalau tak suka nanti aku bagi gambar lain..

:)



.

20 comments:

gadisBunga said...

kite tak email, tapi kite tengok dan komen. boleh tak? kamu tu marah tak? :D

tasekM said...

GB,
tak marah...

asal ko tak tanya bunga tu bulih celup tepung tak...?

hehehe...



.

sudipVSsenduk said...

tetap cantik... huh, nyampah

tasekM said...

sudip,
hahaha.... nk tergelak dgn ko punya nyampah.

ok.
ok.

nnti aku buh gambar2-kegagalan pulak eh...

:)



.

Aku said...

weh... itu bunga krisantimum kan???

Boleh dibuat air teh O tak?

CiKPuaNLawA said...

suke............chantek..

warne kegemaran saya ade tak....?

mekaseh.... lebiuuuuuuu....muah2..

tasekM said...

aku,
bunga tu sedap goreng tepung ok...








lalalala...

:p



.

tasekM said...

cikpuanlawa,
suzie tu you la eh...?

nk warna merah eh..?
nnti kita cari dlm folder.




.

CiKPuaNLawA said...

hehehe...

kite la tueee...

hehhe...mekaseh...

ade la..ade la....

Siti said...

Tas, aku suka bunga sakura. Hrp ko dpt terbang ke Jepun jap utk menembak sekeping dua gambo sakura.

Sekian. Terima kasih.;-)

HeNRieTTa JoSe said...

Sangat suka....rietta klu xde pape nak shoot....munge juga yang jd mangsa rietta....

sepa said...

ye la Dino... bunga tu la yg diorg buat jd teh krisanthemum... teh bunga.

*cube la ko buat. aku agak, diaorg keringkan, pastuh rebus, mgkn campur gula, dan buh warna sikit kot...?!

*kalau bulih buat minum, maknanya bunga nih mmg bulih makan. ko goreng ngan tepung tempuru, dan makan. hehehe

tasekM said...

cikpuanlawa,
nnti kita cari... :)






siti,
doa tu sit.

aminnnnnnnnnn.....

:)







rietta,
sama la kita beb...

:)







sepa,
tempuru eh sepa..?
buat dr katak puru gamaknya tu...

hehehe...

:p



.

sepa said...

bukan tempuru ar... tepung biasa je la. biar jd cam lempeng. :)

Telor Power said...

pic no.2 smart.....

tasekM said...

sepa,
tempura la sepa... ko kena tempuru...

:p






telor,
tq bro..


.

gadisBunga said...

hahahah!!! pecah gelak kat opis ni tgk ada tepung tempuru! hahaha!

tasekM said...

GB,
sepa dg rasa tak bersalah menyebut tempuru.
memula ingat typo.

hi sepa!

:p



.

haniaiman said...

beb, kalau sedare tu tak suke, ko pass je kat aku..aku suke je..hehehe..

tasekM said...

hani,
dia suke..

:)



.