Sunday, 29 April 2012

3 Hari Di Padang

Sabtu - Ahad - Isnin.
Aku ada kat padang.
SMK Padang Temu.
Kejohanan Softball Terbuka Melaka.
Jom!


Setting Manual yang aku kira bolehlah.

Aku nak ambil gambar ni dari sudut yang lain  tapi takut tuan punya topi tu hempuk aku.

Aku pernah tanya anak-abah-no-6-yang-tak-join-games-kali-ini-sebab-bini-dia-baru-bersalin, 'Yang gemuk-gemuk tu larat ke berlari...?'. Dia jawab, 'Larat ok,,'. Ok. Aku percaya.

Team Terengganu. Gambar no 3, 4, 5 adalah auto setting. Sumpah aku tak suka. Manual lagi sedap la rasanya....

Anak-abah-no-5. Pemain import Terengganu. Importlah sangat....

Air free. Air beras. Sungguh.

Nasi Beryani alaaaa.... tak ingat nama pulak. Haji Thamby ke apa.... Padang Temu. Sedap sangat!


.

16 comments:

Aku said...

foto kedua last tu cantik... motifnya jelas: panas n haus.


inventori foto aku dah menyusut dan aku dah kehabisan idea pula nak tembak apa... huhuuhu

fotoblog aku berpuasa sebulan la gayanya...

Siti said...

nasi beriani nampak cam ala- ala je. sedap eh?

mata boleh tertipu tp lidah tak mungkin kan????[aku kait dgn nasik ayam klcc dlm n3 ko semalam]

sudipVSsenduk said...

akak bekas pemain softball peringkat sekolah je dulu... Seronok!

tasekM said...

aku,
aku ada banyak benda nk buat tp tak buat2 lagi.
salah satunya panning.







sit,
betul2.

yg ni mmg sedap sit.
walau rupa tak ada.








sudip,
player banyak yg gemuk2 eh.
tapi kemahen laju berlari.


.

sepa said...

Softball di padang bola.?!

Bang Ali, tak buat gelanggang Softball ke?!

*Mamat-berbaju-nomborsebelas, sepatutnya di sukan Sumo.
Org main softball sepatutnya cool jeh... kan kan kan.!

gadisBunga said...

kalau dah biasa guna manual, oto setting akan rasa masam.

tasekM said...

sepa,
itu padang sekolah tu.
td game semi n final kt tempat lain.
tp aku syak pdg bola juga.

:D







gb,
kannnn...



.

Telor Power said...

aku suka gambar air beras tu hahahaha

Telor Power said...

aku pun sokong dgn kata2 GB tu

tasekM said...

telor,
manual setting.

mmg lebih sedap manual, kan..?




.

Telor Power said...

ya mmg tidak di sangkal lagi, walau ia ada sedikit leceh. tapi best

tasekM said...

telor,
setuju sgt...


.

Mr.MIK said...

nasi beriani hj thamby! hahaha 2 hari berturut2 mkn sini...

-dila

tasekM said...

dila,
aku suka la ayam masak merah dia..



.

Mr.MIK said...

terbaik kn.lapo nasi beriani lak rase.hehe

tasekM said...

bob,
cemana dia buat ayam masak merah tu eh..?
lain macam sikit rasanya.



.