Tuesday, 3 April 2012

Bunga Brader



Walaupun fokus hala ke bunga, aku tetaplah nak terpandangkan brader kat belakang tu.
Terganggu pulak rasanya.

:p



.

21 comments:

CiKPuaNLawA said...

baju brade tu sama gn keler bunga tu...

nota kaki: dah jumpa kumbang...errr..bukan2...
bunga yang sesuai untuk saya.....hehhe...

email eyh....mekaseh awak...

JD Jen said...
This comment has been removed by the author.
JD Jen said...

Brader tu maskot bunga ni kut?
ehehehe!

Aku said...

brader tu mungkin tenung ko ambik gambar tertunduk-tunduk 'tenang' kat bunga tu...

Telor Power said...

kehkehkehkeh. tapi lawa juga.
rindu siot kat KG

kucingorengemok said...

wooo, baju kaler pim!

tasekM said...

cikpuanlawa,
nnti kita godak eh...
nk merah. kan..?






jd,
sama kaler, eh...?

hehe.







aku,
jangan dia ingat aku tenang dia sudey...






telor,
berapa lama dah tak balik kg nih..?

:)







kog,
aku kalau nampak org laki pakai baju kaler pim mesti nk pandang 2 kali.
pesal ntah...




.

CiKPuaNLawA said...

haah...
merah...

tapi kalau tak de tak pe...
susah kan awak jee...

mengade jee lebeh...hehehe

gadisBunga said...

sape tu? tak kacak pon!

heh!

Siti said...

peminat ko eh? gaya mandur tu. tangan kilas belakang. *tapi orang kata org yg suka wat gaya tangan gitu bela toyol* gulp...

Siti said...

tas, ayunya header ko. rasa mcm nak sunting je....hehe

tasekM said...

cikpuanlawa,
kalau mearah sipi2 bulih..? :)







gb,
kah kah.

ko pesal bisa no hr ni beb...?
jd laki ko sok cemana..?

:p







siti,
bela toyol...?
gulp!

lepas ni aku nk peratikan tangan org la...


.

tasekM said...

siti,
nnti kalau aku rajin aku buatkan ko header.

apa email ko eh sit...?



.

sepa said...

ko tak pos-kan foto yg ko fokus kat brader tuh.?

*aku kan kalau dlm scene cam tuh, konon2 aku fokus kat bunga, tp zoom kat orgnya.!...
tp, versi aku, bukan brader la kan, semestinya, awek... :p

.

tasekM said...

sepa,
aku mmg takde foto yg aku fokus ke brader tu pun.

:)

gatal eh ko sepa..?

:p



.

gadisBunga said...

ehehe, bisa ke kak? mana de. cuma tak nampak kekacakkan mamat tuh je. kehkehkeh!

tasekM said...

gb,
memang tak kacak pun.


(aku pun bisa gak)

kahkah.

tapi...
apalah yang ada pada kacak kalau hati tak kacak eh... :)

.

Azira Mohamad said...

Segar bugar bunga dia..nice bground.tp..nmpk cm N.E.R.D je brader tuh..hehe

Dia tgh tenung awk eh tasikM?

tasekM said...

azira,
rasanya bukan... :)



.

Telor Power said...

ala baru 2 bulan mggu nie balik la

tasekM said...

telor,
kirimkan aku angin sejuk sebotol.

:p


.