Sunday, 1 April 2012

Kaktus


Kaktus yang kiut.
Kalau bubuh mata, hidung dan misai nampak macam Hello Kitty eh...?

Menyampah tak dah tua-tua minat Hello Kitty..? :p



.

14 comments:

Telor Power said...

itu satu idea yg kretif
apa salahnya minat hello kitty, kerana pencipta watak hello kitty juga adalah org yg dah berusia

tasekM said...

telor,
ko punya word berusia tu kan....
buat aku rasa mcm aku ni umur 65 tahun.

kah kah.




.

Siti said...

Tas, ko tuko je hello kitty kpd hello siti. Abih cerita.

sepa said...

eh dia sorang jeh kuning. yg lain merah.

*nak tanya. yang kuning nih kaktus simbolik perdana menteri ka? manakala, yg merah tuh, ahli2 amerno, ka? (*pssstt... komen ala2 komen Dino... hehehe.)

:)

JD Jen said...

yang kuning tu nampak sedap lak..

gadisBunga said...

kehkeh! ni kaktus kat kampung si telor lagik le nih ek?

Telor Power said...

TasekM : kehkehkeh....tapi bukan ditujukan kan pada lu sis, pada pencipta watak kucing tu


GB : mgkn kot sis,nak pasti kita kena tunggu tuan tanah jawab komen2 ni

Aku said...

yang warna-warni tu kira bunga dia la ek?

ke... satu masa nanti yang warna-warni tu bertukar jadi batang hijau je..?

tasekM said...

siti,
comey gak bunyinya hello siti tu eh...?

:)







sepa,
ni tak de simbolik2 de.
aku amik sbb dia satu je kuning.
yg lain merah.

:)







jd,
ko jgn buat hal nk makan kaktus pulak eh...







gb,
ye sgt.
haha.
banyak lagi gambor sedap kat kampung dia nih...

:)







aku,
bunga la tu bang.
tak denya bunga tu nk bertukor jd batang de...

:D


.

tasekM said...

telor,
aku terguris.

kahkah.

tergurislah sgt!

wey.. kg ko pehal sedap sgt eh..?



.

Azira Mohamad said...

comelnya kaktus dia :)

tasekM said...

azira,
mekaceh.. :)


.

Telor Power said...

hahaha tak tahu. best ker. mgkn kg atas gunung kot.susah org ditanah2 pamah nie nak merasa(kot)

tasekM said...

telor,
penuh ketenangan.
aku suka.

:)



.