Friday, 6 April 2012

Kalaulah Aku Kucing...


Aku mungkin macam dia nih.
Muka selamba tak ada perasaan.



Tang muka je la tapi...
Tang perut meloyot tu tak nak la heh..



.

22 comments:

Aku said...

kalaulah ko kucing,

aku jadi anjingnya...


jadi anjing? huh! Mughallazah sungguh!

tasekM said...

aku,
anjing...?

jom gaduh!



.

Aku said...

tapi sebelum tu...



jom minum duluuuu....!
ada segelas 100+?

tasekM said...

aku,
100+?
ok.

ko minum 100+.
aku minum tongkat ali.


.

Telor Power said...

kalau lah ko kucing aku tetap nak jd manusia juga hahaha

tasekM said...

telor,
aku gigit!

hehe.

:p



.

CiKPuaNLawA said...

kiut juga...

molot yg chumel....

meoowwww.....gesel2 badan..ihiksss

selamat pagi awak...

tasekM said...

cikpuanlawa,
molot je la yg chumel tapi muka mcm banyak masalah eh...?

:D

pagi wak...



.

bujal X said...

kalau kamu jadi kucing aku geletek perut kamu.kalau kamu kucing la~kalau kamu orang aku tak berani.keh keh~~

tasekM said...

bujal,
ko tak jd kucing jugak...?

:p



.

CiKPuaNLawA said...

hehee....
mata macam tu membuatkan orang tak jadi marah tau....

rase nak di belai2 lagi ade...

tasekM said...

cikpuanlawa,
rasa nk belai...?

ah! sudah...
kacau nih.

:p



.

JD Jen said...

Jadi rimau kan lagik ensem?
Lagik2 rimau Maybank..
Fuh! Sungguh bergaya!




.
Yee..gua tau gua dah lari tajuk!
:p

sepa said...

kalau la kucing tuh pakai spek itam.?!

*sihat kucing ar... :)

sudipVSsenduk said...

kalau kau jadi kucing, aku curi kamera kesayangan kau...

malau said...
This comment has been removed by the author.
Telor Power said...

ko nak gigit , aku tangkat jual kat org vietnam, pasal dorg makan kucing hahahaha

haniaiman said...

kalau ko kucing aku wiskasnya...adoiiii kena makan!

gadisBunga said...

biarlah aku jadik katok jer~

ada kaitan ke tapi?

tasekM said...

jd,
lu jadi rimau.
gua jd kucing.

kacip tak..?

keh keh.






sepa,
kucing orang.
aku tumpang amik gambar je... :)







sudip,
ko mmg tak putus asa nk merompak kamera aku eh...?

:p







telor,
kah kah.

ko jahat!







hani,
mmg aku makan!

:p







GB,
kucing makan katok tak hah..?

tak kot eh...?



.

Telor Power said...

kahkahkah saja mengusik ko sis haha

tasekM said...

telor,
siku nak?

:p




.