Thursday, 26 April 2012

Ketagihan



Aku ada satu kegilaan suka makan kepala-sotong-(ke-janggut?)-goreng-tepung dekat jus_co.
Dah semacam satu ketagihan.

Tak bulih jadi.
Balik.
Kita goreng sendiri.


.

17 comments:

CiKPuaNLawA said...

selamat pagi awak...

kite pon tak boleh jadi gak....

kite asal makan kepala sutun je telinga gatal..

heheheee

Aku said...

aku pun suka janggut sotong.
kalau sotong yang besar tu, janggut dia macam ala-ala ekor cicak...

tekstur nya pun macam ekor cicak.

bak kata orang, kalau ekor cicak betul tergoreng sekali pun tentu tak perasan...

tasekM said...

CPL,
sama la kita.
telinga gatal.
hidung gatal.
tapi tetaplah nak makan.







aku,
damn!

betul la.
mcm ekor cicak.

alaaaaaaa.... dh tak nk la mkn!
nk mkn badan je la gini..


.

sepa said...

itu bukan ketagihan. itu lapar namanya. :P

eh. nak tanya. cube ko bukak blog aku. dapat, tak.?!
aku syak, blogger datang sewel.

tasekM said...

sepa,
tapi benda lain aku tak nk ok.
nk sotong tu jugak kalau pi jus_co.

kejap eh.
aku pi sekarang.



.

hanie said...

dia buh ajinomoto tuuuuuuu....

tasekM said...

hanie,
ye ke beb..?

tapi tepung yg dia guna tu sedap la.
tepung apa eh...?


.

gadisBunga said...

masa hari aku tak boleh makan la pulak byk org tampal bab makanan... isk! isk!

CAHAYA MATA said...

alaaaa...

ngengada btul la letak gambar nih..rangup benor nampaknya tu...alahaaaaiiiii...

.
.
.
.

*krup..krupp..kruppp bunyi dlm perut.. :)

gadisBunga said...

sepa: blogger datang sewel takpe. jgn datang bulan. masalah kite nanti. huhuhu~

*aku boleh bukak blog ko~

Siti said...

aku puasa ni ari. tgk sotong celup tepung pon terliur. heh!

ADILOT!! said...

wahhh.yg peberet ni! kami nk p umh ni.ade lg dak?

:p

tasekM said...

gb,
hari aku buh n3 ni pun aku tak boleh mkn gak.
puasa.

:)







cahaya,
tgh panas je rangup.
dah sejuk haram tak rangup pun.







sit,
sama la kita.
tapi hr ni tak puasa la.
minggu depan sambung.

:)







dila,
kita grg lain la wey...




.

ADILOT!! said...

haha.kang kami gerak ye :)

tasekM said...

dila,
ok.

kalau aku tak de kat umah.
sila merambu dulu.

.

Telor Power said...

nice sotong.

tasekM said...

telor,
jom makan.

:)


.