Friday, 27 April 2012

Merajuk




Yang merajuk budak belakang tu la.

Yang depan tu nasi ayam tak sedap.
Nasi tak sedap.
Ayam tak sedap.
Sup tak sedap.
Sos pun tak sedap.




(Sedapnya komplennnnnnn...)

.

16 comments:

Aku said...

lidah ko yang pahit kut..?

ADILOT!! said...

nmpk mcm sedap..melting~

tasekM said...

aku,
ye ke?
tak rasanya.

:)






dila,
semua org mkn.
semua kata tak sedap.

wey... ko sampai pukul berapa nih?
kalau sampai dlm pukul 9-10 mlm terus pi myden.
aku lepak kat sana.
tunggu yeop mengaji.



.

.

ADILOT!! said...

haha.kami smp lewat kak.bob de keje lg kat bt gajah.kang kami da grk dila msg akk.

sudipVSsenduk said...

jom boikot & berpiket esok... bukan sbb BERSIH tapi sbb makan tak dapat nak BERSIHkan pinggan

tasekM said...

dila,
after 10 insyaallah aku ada kt umah.


.

tasekM said...

sudip,
aku cukup sedih kalau mkn tak habis.
teringat kt org yg tak ada makanan nk makan.

huhu.



.

sepa said...

aku tak terkata...

pinjam katakata orang la.
"The ultimate measure of a man is not where he stands at times of challenge
and controversy." - Martin Luther King, Jr.

eh. katakata org nih aku pun tak paham...

ok la, kesimpulannya : apabila kita dah overdose ngan kenyang.
kita tak rasa lapar. dan tak jugak merasa makan itu seronok...

...jd macam n3 lak komen nih. :)

sepa said...

nak tanya.
ko berjaya habiskan, tak.?!

:)

tasekM said...

sepa,
ada benar juga kata2 dia tu...

nasi ayam tu budak MC punya.
dia tak habis.
D tolong nak habiskan: tak habis jugak.
aku tolong nk habiskan: tak habis jugekkkk....


.

Seorang Blogger said...

budak merajuk tu merajuk pasal nasik tak sedap ker?
heeeeeee

Siti said...

plating dia tu nampak bergaye beno. cam sedap. tertipu dgn rupa la kalo gitu.

kucingorengemok said...

tak baik laa komplen pemakan... komplen daun kumbang takpe, haha

tasekM said...

SB,
haha.

bukan.
bergaduh dgn sepupu dia.







sit,
sungguh tertipu sit...

ke tekak kitorg yg mengada...?







kog,
kah kah.

aku sedang cuba mencintai daun kumbang..


.

Telor Power said...

dah kita bayar, sudah tentu harus kuat komplain hehehehhe

tasekM said...

telor,
sebenarnya tak baik komplen.
tapi nak jugak komplen.

hehe.



.