Friday, 20 April 2012

Rama-rama III



Yang ini namanya Rama-rama Batik Indonesia.







Jangan buat gila percaya cakap aku...

.

12 comments:

Siti said...

Hampir2 aku nak percaya dgn kata2mu itu.
Mengancam beno gambo ni. Pasni try cari ulat beluncas pulak.

;-)

sepa said...

owhhh... bukan Batik Indonesia, yer.!

*ada satu kepak jer, yer...
hebat ramarama itu.

:)

Aku said...

yang hitam kat belakang tu ha..ha..hantuuuuuu...!

tasekM said...

sit,
ulat beluncas?
ada.

eh.
aku tak pubish gambar tu eh..?
dah nk lupa aku ke beluncas tu..






sepa,
mmg hebat kalau satu kepak boleh terbang eh..?







aku,
aku suruh tgk depan.
yg belakang jugak yg ko tgk eh...?



.

sepa said...

Dino ini...
orangnya tajam mata. tajam hati.
bulih nampak hantu walaupun di siang hari... :p

tasekM said...

sepa,
dia dgn hantu kan ke mmg ada kimia...


hehe.




.

Aku said...

aku bukan saja ada kimia tapi juga ada fizikal kontek.... keh keh keh

tasekM said...

aku,
fizikal kontek..?
u mak ai...




.

gadisBunga said...

sedap tak sirap bunge tu wahai cik rama raman?

tasekM said...

gb,
sedaapppppppp....

(rama2 jawab)




.

Telor Power said...

arghhhh.... lawa la. aku mahu berguru dgm ko la sis

tasekM said...

telor,
guna compact je.
tak ada a[a yg nk digurukan.

hehe.



.