Tuesday, 10 April 2012

Titis Hujan Petang




Sebenarnya aku nak ambil gambar titis air di hujung jari aku.
Entah kenapa kamera tak nak fokus.
Geram betul.




.

14 comments:

sepa said...

titis2 air memanjat daun... satu pertandingan.! :)

*i like. :)

Seorang Blogger said...

kenapa ujan kat ujung jari ko??
memalam ni aku blurr arrr
;P

Aku said...

hmm.....

aku nak teka daun apa tu tapi aku tak dapatlah...

daun Keembung ke?

tasekM said...

sepa,
siapa la yg menang eh..? :)







blogger,
yg kat jari aku tu bukan titis hujan.
titis air paip je.

hehe.







aku,
bukan la bang.
ni pokok tepi longkang yg buat semak rumah aku.
pokok apa ntah.


.

CiKPuaNLawA said...

pagi awak....

kat sini masih hujan...gerimis je la tapi...

Faaein Talip Roy said...

sebab kamera kata..
"apa barang amik jari tu.. baik amik pic daun. lagi hensem.. "


hahaha..


lama tak singgah blog TM ni..

pic makin osem!.. ^^,

gadisBunga said...

tuh yg kdg hangin dgn kamera bila fokus kelaut. cer try manual fokus tgk, buleh dak?

sudipVSsenduk said...

nangis...

Siti said...

rasa segor je mata bila tgk titis air tu.

Telor Power said...

:)

menarik titisan air mmg lawa

malau said...

tetiba je tengiang ngiang lagu hetty koes endang...



titis titis hujan tertinggal di dalam kalbu....errr ke

titik titik noda tertinggal dalam kalbu

anyway...relevan kot?

tasekM said...

cikpuanlawa,
melaka panas hr nih.







faaein,
sibukkah yang..?








gb,
kamera cap ayam aku tak bulih manual beb...








sudip,
huhuhu...
hati mmg tgh hujan.








siti,
titis hujan dgn hijau daun mmg kacip eh..?








telor,
aku gila titis air.
pesal ntah.








malau,
relevan bang.

:)



.

haniaiman said...

kena praktis lagi beb..ok la tu dari aku yg tak reti langsung..hihi..

tasekM said...

hani,
aku syak sbb tangan kiri goyang.
tangan kanan yg pegang kamera pun goyang.
tu yg tak fokus kot eh..?




.