Friday, 18 May 2012

Dima

Dima.
Lot 1846, No. 2, Jalan Bukit Beruang Utama,
75450 Melaka.

(Ini ada percubaan mencaras blog KOG. Ehem!)


Shawarma. Kalau kamu ke MekD, lebih kurang foldover la gitu...

Saya suka.
Sebab ayam dipanggang + banyak sayur + tiada minyak.

Pilihan nasi Arab adalah bermacam-macam.
Tapi aku tak mampu nak makan.
Sepinggan tu banyak no nasinya.
Tengok orang makan pun dah rasa nak fengsan..




.

8 comments:

ASH said...

Mencaras tu apa?

sepa said...

lebih kurang murtabak la kan.!

:)

sepa said...

eh. mana Dino nih.?!
ko callingcalling dia, suruh dia hapdet blog.!

:p

Aku said...

nih ada nih...

aku dah takde semangat nak hapdet blog. kamera aku tak ada lense Sempron...

Telor Power said...

sedap ni.....

tasekM said...

kak ash,
mencantas la lebih kurang... hehe.






sepa,
murtabak tu berminyak la bang...
ni tak berminyak langsung.







sepa lagi,
aku calling2 dia...?
ko la calling2...

hehe.







aku,
tak payah 'sempron' pun bulih hapdet apa...

:D







telor,
sedap...



.

hairul392 said...

sedapnyer..

tasekM said...

ai,
mmg sedap...


.